בריאות

אפקט זועבי: 25 מיליון שקל כבר הועברו, זה היעד

אפקט זועבי נותן אותותיו על המגזר הערבי: יומיים לאחר הודעת הפרישה מהקואליציה וסיבוב הפרסה בו חזרה בה מהחלטתה בעקבות הבטחות של השר יאיר לפיד, מגיעה הפעימה הראשונה לכספים: 25 מיליון שקל שיועדו לבתי חולים בנצרת
מערכת ice |  1
יאיר לפיד, ג'ידא רינאוי זועבי (צילום ארז חרודי – עושים צילום, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מחיר שלמות הקואליציה: אפקט חברת הכנסת רינאווי זועבי נותן אותותיו על המגזר הערבי. יומיים לאחר הודעת הפרישה מהקואליציה וסיבוב הפרסה בו חזרה בה מהחלטתה בעקבות הבטחות של ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד, מגיעה הפעימה הראשונה לכספים: 25 מיליון שקל שייעודו לבתי חולים בנצרת.
יומיים לאחר שהכריזה על חזרתה לקואליציה נחשף התשלום הראשון שתקבל חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ למגזר הערבי.
 
המספרים נחשפו הבוקר (שלישי) בתוכנית "קלמן ליברמן", בכאן רשת ב', כי הפעימה הראשונה לכספים שתקבל זועבי תעמוד על סך 25 מיליון שקלים שייעודו לבתי חולים בנצרת. 
בהצעת המחליטים שהוגשה בעניין נכתב: "לצורך חיזוק מערכת הבריאות בעיר נצרת, משרד הבריאות יקצה סך של 12.5 מיליון שקלים בשנת 2022 ומשרד האוצר יקצה סך של  12.5 מיליון שקלים נוספים בשנת 2023".
שר הבריאות ניצן הורוביץ, שמשמש גם כיו"ר מרצ, יוסמך במסגרת ההצעה לפקח על התקדמות הפרויקט.
 
כזכור, לאחר שחזרה מהחלטת ההתפטרות אמרה חברת הכנסת ממרצ בהצהרה משותפת עם לפיד: "הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד ואני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת". 
זועבי המשיכה: "מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה. אבל אני גם רוצה שהממשלה תהיה אמיתית וקשובה לחברה הערבית ולצרכים שלה בבריאות, בחינוך, בדיור, בתשתיות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשקורת
    מבנטט 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפד האיש הכי זבל שיש בפוליטיקה הישנה המיץ של הזבל איך אמר לא יהיה כסף קואליציוני לא יהיה סחיטה שקרן מה לא תעשה כדי להמשיך לדמיין להיות ראש ממשלה אבל איך אומרים בפוליטקה הגלגל מתגלגל היום אתה למעלה מחר אתה למטה בעזה" שתיהיה על הגלגל למטה ויהיה פנצ'ר אמן איש רדוד נמוך המפלגה שלו תעלם כמו שינוי של אבא שלו
    סגור