בריאות

התינוק שלכם בסכנה: זה המוצר שאסור לכם להשתמש בו

אזהרה של ביבה הולדינג לגבי עגלת הילדים HILI שהרוכשים מתבקשים להפסיק את השימוש בו בשל סכנת נפילה בקרב פעוטות מתחת לגיל חצי שנה. מי בכל זאת כן יוכל להשתמש במוצר?
מערכת ice | 
תינוק (צילום שיר רותם פלאש 90)
הורים לתינוקות? ההודעה הזו בשבילכם. חברת "ביבה הולדינג בע"מ" קוראת לציבור להפסיק את השימוש במוצר שיובא על ידה, עבור פעוטות בגילאי 6 חודשים ומטה: עגלת ילדים – דגם הילי HILI.
ההודעה מפורסמת בתאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, כאשר ברקוד המוצר הוא: 7290013544957-7290013544940, היצרן: TECHRICH INDUSTRIAL, ארץ ייצור: סין, שווק בתאריכים: 05/21-01/22.
 
סוג הסיכון: סכנת נפילה בקרב פעוטות בגילאי 6 חודשים ומטה. בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 1888: "מוצרים לטיפול בילדים - עגלות ילדים - דרישות בטיחות ושיטות בדיקה".
סעיפי הליקוי העיקריים: סעיף 8 – יעילות מערכת הריסון לעגלות המיועדות לגילאי שישה חודשים ומטה. סעיף 10 – מידע חסר על המוצר (בפרטי סימון, בהוראות שימוש ובאזהרות). כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש לאלתר עבור פעוטות מתחת לגיל 6 חודשים ומוזמן ליצור קשר עם החברה המייבאת לצורך החזרה. העגלה תתאים לשימוש תינוקות ופעוטות כאשר גילם למעלה משישה חודשים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה