בריאות

זיהום חמור בתל אביב: אלו החופים המסוכנים שנאסרו לרחצה

משרד הבריאות הודיע כי בעקבות תוצאות בקטריאליות חריגות שנמצאו בבדיקות איכות הים, חוף בוגרשוב, חוף צוק צפון, חוף גאולה וחוף אביב, נאסרו לרחצה עד להודעה חדשה
מערכת ice |  5
תל אביב (צילום פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
חופי תל אביב מסוכנים לרחצה, כך פרסם היום (שלישי) משרד הבריאות. על פי ההודעה, חוף בוגרשוב, חוף צוק צפון, חוף גאולה וחוף אביב, נאסרו לרחצה עד להודעה חדשה, זאת בשל תוצאות בקטריאליות חריגות שנמצאו בבדיקות איכות הים.
מדובר בפעם השנייה בתוך חצי שנה שהחופים בתל אביב נסגרים לרחצה. רק בחודש דצמבר האחרון, חופי תל אביב-יפו, הרצליה ובת ים נאסרו לרחצה לאור המלצת משרד הבריאות בעקבות חשש לזיהום מי הים בחופי הערים כתוצאה מהגשמים והזרמה של מי נגר עילי מהולים בשפכים מתחנת רידינג בתל אביב.
החופים בתל אביב הם לא היחידים שנאסרו לרחצה. כזכור, לפני כשבוע משרד הבריאות הזהיר את הציבור הרחב מרחצה בחוף זבולון בקרית ים ועד להודעה חדשה בשל תוצאות בקטריאליות חריגות שנמצאו בבדיקות איכות הים.
בתוך כך, משרד הפנים הודיע כי חופי זיקים וניצנים במועצה אזורית חוף אשקלון אסורים לרחצה, בעקבות המלצת משרד הבריאות על חשש לזיהום מי הים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זיהום בים
    אורני 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא נכון זיהום הים מגיע מעזה מערכת הטיהור שלהם מושבתת בגלל תקלה ומשטר הזרימה לאורך החופים הולך מדרום לצפון ככה ששפכים מרידינג לא יכולים להגיע לחופים הדרומיים של תל אביב
    סגור
  • 4.
    בושה
    מ.דיזנגוף 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה מין ראש עיר מאפשר שדברים כאלו יקרו? זו עיר התיירות מס אחד בארץ.זה לא הפקרות.אלו דברים שאסור לאפשר שיקרו ובטח לא על בסיס קבוע שזה דבר ידוע שכל הזמן מוזרמים לחופים חומרים מסוכנים זו לא פעם ראשונה ולא פעם עשרים.יש שם תשתית שלמה של הזרמת שפכים לחוף,איזה מין דבר זה?.תל אביבים,אין לכם מישהוא נורמלי יותר וערכי לשים בראשות העיר?
    סגור
  • 3.
    זה ליכלוך של להטב טפיייי (ל"ת)
    י 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    זיהום בשרשרת
    נורית 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הזיהום הסביבתי מגיע בסוף באלה שמזהמים לצלחת ויותר סגור פחות בהנאה תחשבו על זה
    סגור
  • 1.
    נו תמר את התכוונת לטפל בזה???נמאס בר שמזהמים את הים ואף (ל"ת)
    רני 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור