בריאות

שוד הקנאביס הרפואי: חולים נשדדים מחוץ לבתי המרקחת

המשטרה עצרה 2 חשודים תושבי בת ים בחשד כי גנבו קנאביס רפואי מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן בבית מרקחת בת"א. מעצרם הוארך בבית המשפט
אבי פוגל |  2
קנאביס רפואי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בשבועות האחרונים החלה תופעה מטרידה שבה אירעו מספר מקרים של עבריינים שממתינים מחוץ לבתי מרקחת יעודים לקנאביס ושודדים חולים ביציאה שרכשו את הקנאביס הרפואי. הבוקר המשטרה עצרה 2 חשודים תושבי בת ים בחשד כי גנבו מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן בבית מרקחת בת"א. מעצרם הוארך בבית המשפט. בשבועות האחרונים אירעו שני מקרים נוספים. 

המשטרה פתחה השבוע בחקירה לאחר שבפעילות מבצעית יזומה וממוקדת של שוטרי תחנת ת"א צפון בשיתוף עם יחידת האופנועים של יס"מ ת"א, הבחינו ב-2 חשודים רכובים על קטנוע ומתצפתים לעבר בית מרקחת ברח' הירקון בת"א. משהבחינו בשוטרים, החשודים נמלטו מהמקום כשהם נוסעים בפראות בכביש וחוצים ברמזורים אדומים תוך סיכון משתמשי הדרך. במהלך המרדף אחריהם השוטרים הבחינו כי לוחית הזיהוי של הקטנוע מקופלת בחשד כי הרוכבים ניסו להסתיר את זיהויו.
 
במקביל מתקבל דיווח בגין גניבת 5 שקיות של קנאביס רפואי מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן מבית מרקחת ברח' הירקון בת"א, בסמוך להיכן שנצפו החשודים והיכן שבוצעה הפעילות היזומה של השוטרים. בתום מרדף, החשודים (18, 17 מבת ים) נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו. בדיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א, הוארך מעצרם של החשודים ב-4 ימים ועד מחר (ה').
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאיזה עיר הם? חולון בת ים, דרום צרפת, מה זה משנה. (ל"ת)
    חוב"ת 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מטומטמים לגמרי
    מטומטמים 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגנוב תרופה יש אנשים חולי סרטן או ילדים משותקים מפרכסים לכלוא את חלאות האדם האלו
    סגור