חדשות

חזר לעבוד? לפיד ייפגש הערב עם גנץ

החג עבר אבל הפלונטר הפוליטי עדיין פה, אחרי שנחו לרגע יאיר לפיד ובנימין נתניהו פותחים את השבוע במאמצים להרכבת ממשלה, בגזרת לפיד ששב מהחופשה בארצות הברית מתוכננת פגישה עם גנץ עוד הערב
עמיאל ירחי | 
מאבק על בניית ממשלה (צילום הדס פארוש פלש 90)

לרגע אולי שכחנו וחגגנו עצמאות אבל הפלונטר הפוליטי לא הלך לשום מקום, לא נתניהו ולא לפיד מצליחים להגיע אל ה-61 מצביעים או נמנעים ופותחים את השבוע בניסיונות להגיע לפשרות עם המפלגות שיכולות לתת להם את האצבע ה-61 או את ההימנעות מבחוץ, זאת התוכנית של לפיד ל-24 שעות הקרובות.

יאיר לפיד שחזר מספק החופשה ספק עבודה שלו בארצות הברית חזר חדור מטרה ומנסה לבנות קואליציה, לפיד ייפגש הערב (שבת) עם שר הביטחון בני גנץ כדי לדון באפשרויות שעומדות בפני הגוש, בתוך כך לפיד יקיים מחר מסיבת עיתונאים בה יספר על הניסיונות שלו להקמת ממשלה.

בגזרת נתניהו המצב מורכב ולא נרשמת נחת, בזמן שהמגעים עם בנט התנהלו בצורה טובה והושגו הסכמות בצלאל סמוטריץ' ממשיך להתחפר בעמדותיו כי לא ייתן יד לממשלה שנשענת על רעם, סמוטריץ הוציא הערב סרטון התנגדות לשיתוף הפעולה שנראה כחלק מקמפיין עתידי לבחירות חמישיות, בסרטון אמרו "זה יתפוצץ לנו בפנים". סמוטריץ' עוד מקווה כי סער יצטרף ברגע האחרון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה