משפט

אירוע מכוער בשופרסל: לקוח מצא אבידה יקרה ומכר אותה

צמיד באלפי שקלים נתלש מידה של לקוחה ובאמצעות הצילומים, אותר תושב העיר ללא עבר פלילי אותר והוא הודה במעשה כי לקח אותו לכיסו, הוא סיפר כי מכר את הצמיד לחנות תכשיטים עבור סכום של 7000 שקלים. לכן, הוחלט להגישו כתב אישום בעקבות הממצאים ועל בסיס הודאתו
מערכת ice | 
שופרסל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אירוע מכוער בסופרמרקט בצפון. לקוחה בשם יהודית לוי, בת ה-81 מכרמיאל, הגיעה לסניף שופרסל בעירה, אבל כאשר הגיעה לקופה, היא שמה לב כי הצמיד יקר הערך שלה אבד. היא חזרה לביתה כדי לוודא שלא שכחה בכלל לקחת אותו עמה, כשגילתה שאבד בסופרמרקט בוודאות, חזרה כדי לדווח ולקבל מהם סיוע
על פי הפרסום בישראל היום, קצין הביטחון של הסניף בדק במצלמות האבטחה וראה לתדהמתו כי הצמיד המדובר נתלש מידה במדף הלחמים, לקוח אחר שראה את הצמיד נטוש, חיכה מספר רגעים ומשראה שאף אחד לא חוזר, תחב אותו לכיסו. 
 
באמצעות הצילומים, אותו תושב העיר ללא עבר פלילי אותר והוא הודה במעשה, הוא סיפר כי מכר את הצמיד לחנות תכשיטים עבור סכום של 7000 שקלים. לכן, הוחלט להגישו כתב אישום בעקבות הממצאים ועל בסיס הודאתו.
הלקוחה סיפרה: "זה צמיד שמלווה אותי כבר 40 שנה וקרוב משפחה הכין לי במיוחד. יש לו ערך סנטימטילי. הוא תמיד על היד שלי, לכן כשהגעתי לקופה מייד הרגשתי שהוא חסר. לא הרגשתי בכלל שהוא נתלש לי מהיד, חשבתי שאולי שכחתי אותו בבית. הקב"ט התקשר מהר מאוד וסיפר שהצליח לאתר את המקרה".
ממשטרת כרמיאל נמסר: "האישה פנתה אלינו וסיפרה את כל הסיפור, פנינו לקב"ט שהביא לנו את המצלמות ובעזרת המעקב אחרי החשוד עד הקופות הצלחנו לאתר אותו. בבית החשוד לא איתרנו את הצמיד. הוא מסר שמכר את הצמיד לחנות התכשיטים שם הצמיד אותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה