משפט

ג'קי בן זקן הפסיד: נמחקה תביעה שלו ב-26 מיליון שקל

בית המשפט העליון דחה את התביעה של איש העסקים ג'קי בן זקן ושותפו אברהם נניקשוילי, עיריית אשדוד והחברות בבעלותם נגד חברת מועצת העיר אשדוד מהאופוזיציה, הלן גלבר. עורכי הדין של בן זקן: " ספק רב אם אזרח שאיננו עובד ציבור היה זוכה למידה דומה של הבנה"
אביחי דלאל | 
ג'קי בן זקן (צילום פלאש 90)
בית המשפט העליון דחה את שני הערעורים שהגישו אנשי העסקים ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי והחברות בבעלותם ועיריית אשדוד על ההחלטה שלא לאפשר לנהל את התביעה כנגד חברת מועצת העיר, הלן גלבר אות ייצגו עורכי הדין בעז בן צור, אברהם אברהמוף וגיא רוה.
כאמור, בית המשפט העליון דחה את הערעור שהגישו ג'קי בן זקן, אברהם נניקשווילי והחברות בבעלותם, וכן דחה את הערעור שהגישה עיריית אשדוד, על החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע לסלק על הסף ולדחות את התביעה שהגישו בן זקן, נניקשווילי והחברות בבעלותם כנגד חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר, בסכום של 26 מיליון שקל.
כזכור, במאי 2018, בעת שהלן גלבר התמודדה לראשות עיריית אשדוד נחשפו הקלטות של גלבר שבו נחשפה מעין הצעה של איש עסקים אחר למימון הקמפיין של גלבר בעלות של 3 מיליון שקל בתמורה להטבות בעסקיו. גלבר טענה שההקלטות מזוייפות באותה העת והאשימה באותן הקלטות את איש העסקים ג'קי בן זקן. עם חשיפת הפרשה איש העסקים תבע את גלבר בטענה שזה פגע בעסקיו.
בית המשפט דחה את הטענות שנשמעו ביחס לאותן הקלטות שהקליט בן זקן, באמצעות שני חוקרים פרטיים ששכר מחברת "בלאק-קיוב", ושאותם שלח בן זקן לעקוב ולבלוש אחרי גלבר, במשך תקופה של שנה וחצי, ובעוד בן זקן הפעיל אותם "בשלט רחוק" כששהה במאסר וריצה את עונשו בפרשת הרצת המניות שבה היה מעורב באותה העת. שופטי ההרכב הטילו הוצאות בהיקף של 30 אלף שקל על בן זקן, נניקשווילי והחברות בבעלותן, וזאת על אף שהם חזרו בהם מערעורם. בפסקי הדין של שתי הערכאות (מחוזי באר שבע ובית המשפט העליון) נגזרה דחיית התביעה כנגד חברת המועצה הלן גלבר , לאחר שנקבע כי זו פעלה במסגרת מילוי תפקידה כחברת אופוזיציה בעיר אשדוד. 
תגובת עו״ד אילן סופר ויונתן דורי המייצגים את ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי: "המערערים הציגו ראיות כבדות משקל לכך שהגב׳ גלבר פעלה בניגוד לסמכותה ובצורה זדונית כדי לפגוע במערערים ולהסב להם נזק. מצער שתושבי אשדוד ייאלצו להתמודד עם תוצאות מעשייה של הגב׳ גלבר, שפעלה, כחברת מועצת עיר, לשם קידום מאווייה הפוליטיים והאישיים, תוך רדיפת המערערים. ספק רב אם אזרח שאיננו עובד ציבור היה זוכה למידה דומה של הבנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה