משפט

ליברמן ופורר תחת מתקפה מתוך הקואליציה: "פוגעים ביציבות"

אביגדור ליברמן ועודד פורר החליטו לשלוח את צו הורדת מכסי ייבוא להערות הציבור. חברי הכנסת יצאו במתקפה ופנו לראשי מפלגות הקואליציה בדרישה להתערב מחשש למשבר קואליציוני חריף
מערכת ice |  3
אביגדור ליברמן ועודד פורר (צילום פלאש 90)
חברי כנסת מסיעות בקואליציה כתבו היום (חמישי) מכתב חריף לראשי המפלגות בעקבות מה שהם מכנים כהפרה הבוטה של ההתחייבות הקואלציונית של שר האוצר אביגדור ליברמן ושר החקלאות עודד פורר.
כאמור, היום שלחו קבוצת חברי וחברות קואליציה שונות מכתב דחוף במטרה לבלום את הפעולות החד צדדיות אותן צפוי שר החקלאות לבצע מחר, שעשויות לפגוע באופן משמעותי בחקלאות הישראלית ובשלמות הקואליציה. על המכתב המצ"ב חתומים סגן שר הביטחון, אלון שוסטר, סגן שר הכלכלה יאיר גולן, יו״ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק, יו"ר ועדה מיוחדת לפניות ציבור, יעל רון בן משה, יו"ר סיעת העבודה, ח"כ רם שפע, ח"כ ענבר בזק, וח"כ נירה שפק.
 
במכתב עצמו טענו חברי הכנסת כי מדובר ב"סיטואציה משברית". המכתב נשלח בעקבות ההחלטה של השרים לשלוח צו הורדת מכסי ייבוא להערות הציבור, מהלך שלטענת הח"כים יוביל לפעילויות חד צדדיות.
כמו כן, הח"כים דורשים לקיים משא ומתן ענייני ואינטנסיבי שיוביל לכיבוש ויישום רפורמה בחקלאות, דבר שלדבריהם יוביל להוזלה ביוקר המחייה. חברי הכנסת הוסיפו הערה בסיום לראשי המפלגות "אנחנו קוראים להתערבותכם המיידית במשבר הקואליציוני החריף המתפתח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כלכלה חופשית
    מפלגת החופש 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שסוף סוף יהיה לנו בישראל ייצור חופשי של הכל, ייצוא חופשי של הכל, וייבוא חופשי לחלוטין של הכל ללא שום מכסים, ללא שום מכסות, וללא שום דבר אחר! ושהרגולציה אצלנו בישראל בכל תחומי החיים תהיה המינימלית ביותר כמו בשוויץ! וכמובן שהמע"מ יהיה מקסימום 5% ולא יותר מכך בשום פנים ואופן! כמו כן, הגיע הזמן שיהיה לנו בישראל שוק חופשי, כלכלה חופשית ותחרות חופשית לחלוטין בכל תחומי החיים! אז הליברטריאנים (הליברלים הקלאסיים) האמיתיים מביניכם, אנא המשיכו להילחם עד אשר נהיה לפחות כמו שוויץ, ניו זילנד וסינגפור מבחינת חופש כלכלי, ולפחות כמו שוויץ והולנד מבחינת חופש חברתי ואזרחי!
    סגור
  • 2.
    למכה מצרים בבכוריהם
    יוני 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענוג לראות ששונאי ישראל מתקוטטים נאחל לכולכם שתמחקו הקרוב
    סגור
  • 1.
    אסון, איום ונורא, הזיזו את הגבינה של השמאלנים
    פלד (סטאלין) 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    80% מקרקעות החקלאיות של המדינה, נשדדו על ידי הקיבוצים בימי מפא"י הבולשביקית, לכן אנחנו משלמים עבור תוצרת חקלאית את המחירים הגבוהים בעולם.
    סגור