משפט

פרשת שי אביטל: זו הסיבה שהסוכן לא מגיע לארץ

פרשת שי אביטל מסתבכת. מתוך 26 מתלוננות, 12 נשים לא מעוניינות להעיד, 14 תלונות עם התיישנות וקיימות סתירות בין העדויות שהגיעו למשטרה לבין אלו שהוצגו בפרסומת. זו הסיבה שהתיק מסתבך
מערכת ice |  2
שי אביטל ותחנת משטרה (צילום צילום מסך חדשות 12 וטוויטר גיא לרר)
כבר 101 ימים מאז שנדרש לחקירה משטרתית וסוכן הדוגמניות, שי אביטל, עדיין לא הגיע ארצה לחקירה. רשויות החוק החלו להסביר מדוע לא נעשה ניסיון להביא את הסוכן שנמצא בימים אלו בבודפשט לארץ.
על פי דיווח של רן בוקר, גורמים במשטרה מספרים כי חלק מהמתלוננות ביקשו לא לקחת חלק בעדות, אצל חלק מהמתלוננות חלה התיישנות ועלו פערים בין הגרסאות שנמסרו למשטרה ולאלו שנמסרו לתקשורת. בוקר דיווח כי קיים חשש מהאפשרות שאביטל יוציא דרכון זר. 
 
לדבריו של רן בוקר, גורם בכיר במשטרה סיפר כי למרות שהוגשו 26 תלונות על מקרים שונים של הטרדה מינית, חומר הראיות מצומצם. 12 ביקשו שלא להעיד. נזכיר, כי לפני כשלושה שבועות שר המשפטים, גדעון סער, חתם על תקנות חדשות המקלות עדות נפגעות עבירות מין בבתי המשפט שלא בפני הנאשם, אך עדיין קיים הקושי של המתלוננות להעיד ולחזור למקרה הטראומתי אותו חוו. על 14 המתלוננות הנותרות חלה התיישנות. חלק מהעדויות כאמור בעלות סתירות בין האופן שבהן העידו במשטרה ובאופן שהתפרסמו בתקשורת.
גורם משטרתי מסר לווינט כי: "אנחנו קרובים למיצוי החקירה. הייתה לנו פגישה משמעותית מאוד עם הפרקליטות וקיבלנו עוד קצת שיעורי בית. אנחנו חושבים שיהיה נכון להביא אותו לארץ. אם נקבל אור ירוק מפרקליטות המדינה להביא אותו - אנחנו מסוגלים להביא אותו. אנחנו נהפוך כל אבן כדי להביא אותו להיחקר בישראל, לא משנה באיזו מדינה הוא יהיה על הגלובוס.. בשבוע עד עשרה ימים הקרובים נסיים את החקירה ונחזור לפרקליטות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    https://www.sheee.co.il/item/3478700 אח"כ הזנזונות מתל
    כריסטופר זקלין 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.sheee.co.il/item/3478700 אח"כ הזנזונות מתלוננות ששי אביטל לא עומד בפיתוי ונכשל ביצר הרע ומטריד אותן מינית
    סגור
  • 1.
    כרגיל משטרת ישראל והפרקליטות הצליחו לחרבש גם את זה (ל"ת)
    דני 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור