משפט

פרקליטו של שי אביטל נגד MeToo: "הלכו רחוק מדי"

עו"ד ששי גז טוען שסוכן הדוגמנות שי אביטל "אוזר כוחות כרגע, ויגיע לארץ למשפט", וגם לא מתרשם מכמות התלונות נגדו. עוד הוא חושף: מדוע סרב לייצג את יגאל עמיר? 
מערכת ice | 
עו"ד ששי גז (צילום ניב קנטור)
עורך הדין ששי גז, המייצג את סוכן הדוגמניות שי אביטל, התראיין אמש (ראשון) ודיבר על הפרשה בה נצברו בינתיים 26 תלונות על מעשי הטרדה מינית מצד אביטל.
בריאיון, שנערך עם רוני קובן בערוץ כאן 11, אמר עו"ד גז כי הוא נמצא בקשר עם אביטל וכי הוא מתכוון לחזור לארץ ולהתייצב למשפט. "הוא אוסף כוחות" אמר גז, "אדם שלא היה רוצה להגיע, לא היה נשאר במדינה שאפשר להסגיר אותו ברבע שעה." בנוסף, ציין כי הם אוספים ראיות למשפט. המראיין רוני קובן אמר לו שבינתיים נצברות גם עוד תלונות. גז ענה לו על כך: "אני לא מתרשם כל כך מכמות התלונות. חלקן התיישנו." אחר כף הוסיף: "נאמר לי במשטרה שחלק מהתלונות כבר סיננו."
המראיין קובן שאל מדוע לשי אביטל מגיעים תנאים מיוחדים, ועו"ד גז ענה נחרצות: "כל הפרסומים בעניינו אינם נכונים. לא דרשנו מעבר לבקשות שאפשר לבקש, כמו לכל אדם רגיל. הוא כמו כל אדם, והוא עבר לינץ' תקשורתי ברמות גבוהות שעוד לא היה בישראל."  לאחר מכן עו"ד גז נשאל על הרושם שנוצר שבכך שהוא מייצג אדם כזה, הוא בעצם מאמין לו. על כך ענה: "הבן אדם עד גיל 40 ומשהו לא עשה עבירה פלילית, בעיניי הוא איש ישר, ויש לו כמובן את חזקת החפות. לאן נעלמה בחזקת החפות?"
 
על תנועת MeToo אמר עו"ד גז: "זו תנועה מאוד חשובה, אני שמח שהיא קמה וכך נשים תוכלנה להסתובב חופשי. אבל," אומר עו"ד גז, "לדעתי היא קצת צעדה קדימה מדי, קצת הגזמנו. זו העבירה היחידה שיכולה להיות בה עלילה. רובן אולי אומרות את האמת, אבל יש כאלה שגם משקרות. ועם כל ההפגנות והלחצים של התנועה, השאלה היא האם לא מכניסים אדם אחד לכלא שלא באמת אנס. זה הפחד שלי וזה קרה."
עו"ד גז נשאל אחר כך מדוע סרב לייצג את רוצח רה"מ רבין, יגאל עמיר. על כך ענה: "אם רוצחים לך מישהו במשפחה אתה לא יכול לייצג אותו. יגאל עמיר ירה בי ובך, הוא ירה בממשל, במשטר הדמוקרטי. אני מאוד כעסתי עליו וכשאתה כועס אתה לא יכול לייצג."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה