משפט

נתניהו: "הטענות שאני חולת נפש הן סקסיסטיות ושוביניסטיות"

ועידת פסגה: הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב. ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נפגשו על רקע תביעת הדיבה שהגישו בני משפחת נתניהו נגד אולמרט, על כך שכינה אותם "חולי נפש". שרה: "הטענות שאני חולת נפש הן סקסיסטיות ושוביניסטיות
מערכת ice |  2
בנימין שרה נתניהו (צילום אלכס קולומיסקי פול)
ועידת פסגה הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב. ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נפגשו על רקע תביעת הדיבה שהגישו בני משפחת נתניהו כנגד אולמרט, על כך שכינה אותם "חולי נפש". 
נתניהו: "מכיוון שיש פה התעקשות של אולמרט שאין פה הבעת דעה אלא קביעת עובדה קלינית - החלטנו לתבוע. היה פה ניסיון לפגוע בציבור שלם של פגועי נפש. ובאופן מעשי, זה פשוט לא נכון. לא לגביי ולא לגבי בני משפחתי".


לפני כשעה הסתיימה החקירה הנגדית של שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה לשעבר. החקירה הנגדית בוצעה על ידי עו"ד אמיר טיטנוביץ', עורך דינו של אולמרט. טיטנוביץ' שאל את שרה נתניהו: "למה כולם בוחרים להשתמש בביטויים שקשורים לבריאותך הנפשית, כולל חברייך ואנשים שקרובים אלייך, כמו מרים אדלסון?"
נתניהו ענתה: "זה שקר. אנשים אומרים דברים או כי הם רוצים חיבוק מהתקשורת או שהם אומרים דברים במשטרה כי הם חייבים, אחרת הם יסתבכו בפלילים. זה גם הסיפור של מיקי אדלסון".
 
עוד אמרה נתניהו בדיון: "הטענות שאני חולת נפש הן סקסיסטיות ושוביניסטיות. זה שאומרים עליי את הטענה הזו 30 שנה - זה לא אומר שזה נכון".
לדבריו נתניהו, הסיבה שבגינה החליטו משפחתו לתבוע היא כי: "מדובר בראש ממשלה לשעבר שמדבר על ראש ממשלה אחר, בתקופת בחירות, והנה מר אולמרט מביא את זה כעובדה קלינית ולא כהבעת דעה או דברים שנאמרים במרחב הפוליטי. הוא נשאל על כך, ואז אומרים לו בתכנית שלא הכי אוהדת אותי ואת משפחתי, ושואלים אותו, לא הגזמת קצת? הוא קובע שאנחנו סובלים לכאורה ממחלות נפש. על כן מהטעמים הללו אנחנו החלטנו כמובן לצאת נגד הדבר הזה ולתבוע את הצדק והאמת".
 
לדבריו: "לא רק שאין לאשתי מחלת נפש אלא תעצומות נפש להתמודד עם הקמפיין נגדה, תוך כדי שהיא עובדת כפסיכולוגית ילדים". 
 
נתניהו ממשיך להגן על אשתו גם כאשר נשאל על תרופות פסיכיאטריות שמנסים לייחס לה כדי לעמוד על מצבה הנפשי: 


התביעה הנגדית מבקשת לצייר תמונת מצב קלינית: 


טיטנוביץ' שואל את יאיר נתניהו על התבטאויותיו ברשתות החברתיות: 
 
בהמשך אמר נתניהו: "הייתה כוונה ברורה לפגוע - לפגוע בי, לפגוע בסיכויים שלי להיבחר, אמירה שנועדה במקביל להכתים ציבור של פגועי נפש", האשים נתניהו, "אבל באופן מעשי זה לא נכון, זה לא חל לגבי, לא לגבי בני משפחתי. הייתה כאן כוונה של פגיעה בזמן בחירות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה בכלל צריכה משפחת נתניהו להתגונן מפני ההאשמות
    חנוך 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הללו במקום שאולמרט יראה שיש לו יכולת מקצועית להוכיח את טענתו?
    סגור
  • 1.
    פסי-כו-פ-טית. בי איי. אם איי. זהו!
    הגר 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך הרבה תלונות ועדויות... וכולן שקריות?
    סגור