בארץ

מירי רגב בהצהרה דרמטית: זה המהלך שיבוצע לראשונה בעקבות המלחמה

השרה החליטה על ביטול מופע הזיקוקים המסורתי שהיה צפוי להתקיים באירועי יום העצמאות הקרובים, וזאת על רקע מלחמת חרבות ברזל והחשש מפגיעה בהלומי קרב. "אני קוראת לראשי הרשויות המקומיות להצטרף להחלטה זאת ולהימנע גם הם ממופעי זיקוקים", מסרה
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום יהונתן שאול/ פלאש 90)
מירי רגב, אשר ממונה גם השנה על אירועי יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל וטקס הדלקת המשואות, מסרה היום (רביעי), כי היא הורתה על ביטול מופע הזיקוקים המסורתי שהיה צפוי להתקיים. ההחלטה מגיעה על רקע מלחמת חרבות ברזל ובעקבות העובדה כי רעש הזיקוקים צפוי לעורר "טריגר" אצל אזרחים רבים.
"בעוד כחודשיים נציין את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. בכל שנה אנחנו מסיימים את טקס המשואות במופע זיקוקים. אולם השנה, לצערנו הרב, לנוכח אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה שאנו בעיצומה אנו מתאימים את מתכונת הטקס.". בהמשך היא הוסיפה: "אני קוראת לראשי הרשויות המקומיות להצטרף להחלטה זאת ולהימנע גם הם ממופעי זיקוקים במהלך אירועי יום העצמאות".
 
כמו כן, לאחרונה פורסם כי עומר אדם צפוי להופיע בחלק הראשון של הטקס שיעסוק בזכר הנופלים באירועי השבת השחורה, והזמרים חנן בן ארי ויובל דיין צפויים להופיע בחלק השני ובו תתקיים הדלקת המשואות. כמו כן, האירוע צפוי להיפתח בשעה 19:00 ולא בשעה 19:45 כנהוג בכל שנה.
בנוסף, פורסם כי השנה נשלחו לא פחות מ-6,500 הצעות עבור מדליקי המשואות וביניהם צפויים להיכלל אנשים בעלי סיפורים מעוררי השראה, כולל חטופים אשר שוחררו. כמו כן, השרה רגב יזמה את הדלקתן של 12 אבוקות בפרק הזיכרון של טקס המשואות בקיבוצים, בישובים, באתר המסיבה ברעים וכן בבסיס צה"ל, אשר ספגו פגיעות משמעותיות ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי היא מצהירה שהיא נעלמת ???
    ישראלי 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה ושתיקח את אמסלם בדרך החוצה :)
    סגור