בארץ

נתניהו הצטלם עם חיילי מילואים: "רוח אדירה, נחזיר את הביטחון לדרום ולצפון"

ראש הממשלה שוב הצטלם עם חיילים בשטח והפעם חיילי מילואים, התייחס לעסקת החטופים וגם אמר: "היעד הראשון הוא חיסול החמאס, לא עוצרים עד שמבצעים"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דנה קופל/POOL)
התפתחות דרמטית בנושא שחרור החטופים בדרך לעסקה עם חמאס: ראש הממשלה הודיע כי יכנס את קבינט המלחמה ב-18:00, את הקבינט המדיני-ביטחוני ב-19:00, ואת הממשלה ב-20:00.
ככל הנראה מדובר על שחרור כ-55 חטופים במספר פעימות, בדגש על נשים וילדים, תמורת שחרור כ-150 אסירים פלסטינים ומספר ימי הפוגה בלחימה.

ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם לוחמי גדוד מילואים 8101 של חטיבת אלכסנדרוני, ואמר בנוגע להשבת החטופים: "אנחנו מתקדמים, אני לא חושב שכדאי להכביר במילים, אפילו לא ברגע הזה, אבל אני מקווה שיהיו בשורות טובות בקרוב".
 
עוד אמר נתניהו: "אני פה עם לוחמי ומפקדי גולני - רוח אדירה. היעד הראשון הוא חיסול החמאס, לא עוצרים עד שמבצעים. אנחנו רוצים להחזיר את הביטחון, נפעל ונשיג את החזרת הביטחון גם לדרום וגם לצפון. אנחנו מתמקדים כרגע בהגנה מאוד חזקה ומאוד יוזמת בצפון - על מנת להשיג ניצחון מוחץ בדרום".
זו היתה הפעם הראשונה שנתניהו הצטלם לצד חיילי מילואים, בעקבות הביקורת על כך שכמעט מדי יום דאג להפיץ תמונות שלו עם חיילים סדירים בלבד, בעוד מילואימניקים נותרו מחוץ לבסיס, ולפי פרסומים אף המתינו מספר שעות ונאסר עליהם להכנס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנהרות החמאס
    איו 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהרות החמאס כולן מבטון מזויין מאיפה היה להם מלט מה שאומר שהרשות הפלשתינית היה צד בעניין ואינה חפה מפשע בכלל כשאומרים חף מפשע למה מתכוונים ומי חף מפשעבצד אחד היהודים בצד השני המוסלמים ולכן להוריד נפל"ם על אוכלוסיה אזרחית זה לגיטימי שהרי החמאס והג'יהד פוגעים באוכלוסיה אזרחית יהודית אז מי המטומטמים פה? כמובן שהיהודים או יותר נכון ההנהגה היהודית וכיום זה נתניהו ולפני זה אהוד ברק שלא יעמיד פני תם כי הוא בעצם חמאסניק מספר אחד
    סגור
  • 1.
    מענין אם פרקו אותם מהתחמושת.... (ל"ת)
    ק. פריש 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור