תקשורת ומדיה

אבי ניר כובש עכשיו גם את המזרח: 'קשת' מכרה 2 פורמטים לאינדונזיה וסין

הזכיינית מכרה את זכויות ההפקה של תכנית הריאליטי 'הכוכב הבא' למדינה המוסלמית הגדולה בעולם. במקביל, הפורמט 'בית ספר למוזיקה' נמכרו לסין
DELETE (צילום רונן אקרמן)
הזכיינית קשת ממשיכה לרשום הצלחות בזירה הבינ\"ל, על רקע פסטיבל מיפ בקאן שנערך השבוע. מכרה את זכויות ההפקה של הכוכב הבא ובית ספר למוזיקה לשידור בסין ובאינדונזיה. לפי דיווח של אתר האינטרנט The Hollywood Reporter, הערוץ הפרטי הגדול באינדונזיה - RCTI, רכש את הפורמט של \'הכוכב הבא\' ויתאים אותו לקהל המקומי.
התכנית הראשונה צפויה לעלות כבר לקראת סוף הקיץ הקרוב או בתחילת הסתיו לכל המאוחר. זכויות השידור לתכנית נמכרו עד כה ל-25 מדינות, ביניהן ארה\"ב (ABC), בריטניה (ITV) וגרמניה (RTL).
במקביל, רכשה חברת הלוויין הסינית Jiangsu את הפורמט של \'בית ספר למוזיקה\' ותפיק גרסה מקומית בשיתוף עם חברת ההפקות 3C Media מבייג\'ין.
את התכנית, תחרות שירה בין ילדים בגילאי 8-14, מנחה בארץ צביקה הדר והיא זכתה לרייטינג של כ-33% בעונתה הראשונה. התכנית הניבה ל\'קשת\' הכנסות המעורכות בכ-20 מיליון שקלים. מלבד מכירת הזכויות לחברה הסינית, הפורמט נרכש לשידור גם כן במספר מדינות באירופה.
מוקדם יותר היום דיווחה הזכיינית על מכירת הפורמט של BOOM!, שעלה לאוויר בשבוע שעבר בערוץ 2, להפקה על ידי רשת Atresmedia הספרדית, VTM הבלגית, ו-TV2 ההונגרית שמתכוונת כבר השנה להשיק אדפטציה מקומית של עוד השנה. בתחילת השבוע כבר נמכר הפורמט לרשת פוקס האמריקאית ולערוץ TF1הצרפתי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלונדון טלוויזיה מצוינת, בתל אביב שלג במסך
    ירון 04/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסטארט-אפ החדש/ישן של פיתוח פורמטים ומכירתם הפך להיות חזות הכל. מה זה משנה, הרי המודל הכלכלי הרווחי לערוץ טלוויזיה מסחרי בישראל היום זה חדשות, עוד חדשות, תכניות עם ועל האנשים שעושים את החדשות ו...נדב בורנשטיין. המפתחים, המפיקים, בעלי המניות ומשפחת קשת תרפד את כיסיה השמנים ועם ישראל, כפי שנאמר במקורותינו 'יוכה בסנוורים מקטן ועד גדול'. ורק לצורך הבהרה - במקרה הזה הדברים נכונים גם לגבי רשת וערוץ 10 שכולם יחדיו הפכו את מה שנשאר מהטלוויזיה בישראל לפארסה עצובה מאד.
    סגור