תקשורת ומדיה

סמוטריץ' ובן גביר נישאים על כתפי הצועדים, זהבה גלאון: "חבורה מטורפת"

יו"ר מרצ לשעבר בהתבטאות חריפה כלפי הצועדים. חברי הכנסת מהציונות הדתית חוגגים, וגם מי הכתב שתוך כדי הדיווח מהמקום צולם עם דגל ישראל?
מערכת ice |  3
בן גביר וסמוטריץ מצעד הדגלים (צילום אלון נוריאלי)

מצעד הדגלים מתנהל ברחבי ירושלים כשאלפי שוטרים שוטרים שומרים על ביטחון הצועדים, על רקע התחלת כהונתה של הממשלה החדשה של בנט ולפיד וההתראות הביטחוניות סביב האירוע והשלחותיו.  

מי שנתפסו חוגגים בעדשת מצלמתו של אלון נוריאלי הם חברי הכנסת מהציונות הדתית בצאלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר שצולמו נישאים על כתפי החוגגים בצעידה. יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון צייצה כי מדובר בחבורה של מטורפים "מדוע הם צועדים עם דגלי ישראל בשער שכם? רק כדי להפגין עליונות יהודית. יש כאן חבורה מוטרפת שרוצה להפוך את הסכסוך הלאומי עם הפלסטינים לסכסוך דתי, ומה אכפת להם אם זה יצית אש בכל העולם המוסלמי".
 

אבישי גרינצייג צייץ סרטון מתוך התפרעויות ככל הנראה ליד משרד המשפטים בירושלים וכתב: "משרד המשפטים בירושלים פונה מכל עובדיו עקב התפרעות אלימה של צעירים ערבים במזרח ירושלים" . גם סגן שר הבריאות לשעבר, יואב קיש צייץ סרטון בו נראים מתפרעים במזרח ירושלים ומתח ביקורת על המשטרה: "לא הבנתי. למה שולחים שוטרים אם הם רק מטרות ואין להם גיבוי להגיב בכוח נגד מתפרעים? תנו להם לטפל במתפרעים".
ומי שהפתיע בתמונה עם דגל ישראל לצד ראש מועצת קרית ארבע הוא כתב חדשות 12, ברהנו טגניה. בציוץ שהעלה ישראל כהן, כתב רדיו 'קול ברמה' הוא שם תמונה של השניים וכתב: "עיתונאי חדשות 12 ברהנו טגניה גאה בדגל ישראל, עם סיקור הצעדה הניף טגניה את הדגל לצד ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן"
  

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מחבלים
    בבאל וואב 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורת מטורפים פרימיטיביים שיביאו אסון על המדינה.אם לא יטפלו בהם בכמה שנים בבית סוהר ,אנחנו נשלם ביוקר.אל תגידו לא הזהרנו!
    סגור
  • 2.
    פעם אחת
    עמוס שוב 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידי מילה רעה על בני עמך הפלשתינאים לא רק על היהודים
    סגור
  • 1.
    אין כלל "סכסוך" - יש מאמץ ערבי מתמיד להשמיד אותנו.
    גדעון ארליך 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשתתפים בצעדה רואים באהדה את קיומנו בארצנו. המתנגדים - לא. חובה לומר זאת בפרוש ולא לטשטש את העובדות במלים רכות ונחמדות.
    סגור