תקשורת ומדיה

יאיר שרקי והקולגות מחמיאים לחיים לוינסון: "הטקסט הכי יפה שכתבת"

טור מרגש של העיתונאי חיים לוינסון על עליית משפחתו לארה"ב, הביאה את הקולגות לפרגן. אבי בניהו: "מאמר מרגש מאוד ונטול גרם של ציניות. מדינת ישראל חזקה וטובה שאזרחיה כולם גאים בה. תקראו כי לדעתי זה חד פעמי אצלו"
מערכת ice |  2
יאיר שרקי, חיים לוינסון (צילום יחצ, פלאש 90/ משה שי)
העיתונאי פרסם טור הבוקר (ראשון) על עליית משפחתו ארצה מארה"ב, והצליח לרגש את הקולגות שרגילים לפעמים לחטוף ממנו עקיצות ותגובות ציניות, הפעם - כולם תמכו ופירגנו.
לוינסון צייץ בחשבון הטוויטר שלו את הטור וכתב: "היום לפני 40 שנה עלו הוריי ואחיי ארצה מארצות הברית. מאחור הם השאירו משפחה שמעולם לא באה, עבודות שהיו מכניסות הרבה יותר כסף, קריירות שהיו יכולות להיות מרשימות יותר. אבל אין כמו ישראל. מזל שבאנו".
הקולגות מכל רחבי הקשת הפוליטית והמקצועית פירגנו לטור המרגש של לוינסון, ויש שאפילו תהו אם יש שני חיים לוינסון. כתב חדשות 12, יאיר שרקי, הגיב על כך: "אולי הטקסט הכי יפה שפרסמת", וגם כתב ישראל היום, גדעון אלון, פרגן: "חיים, אהבתי את המאמר. הצלחת להעביר את התחושות העמוקות שלך משום מעבר לציניות שמאפיינת אותך בכל ימות השנה, הפעם היית אמיתי וכן עם עצמך עד הסוף. שאפו!".
היו כאלה שקצת עקצו, כמו הכתב החרדי ישראל פריי שכתב: "אתה בדרך הסלולה לקונצנזוס, מתחיל להלחיץ... וכן, טור יפהפיה", וכך גם כתב יועץ התקשורת איציק אלרוב: "טור יפייפה. קצת מבאס שרוב המפרגנים מגיעים לזה ממקום של התפלאות והתפעלות מזה שגילו לפתע שגם השמאל אוהב את הארץ..."., והוסיפה מנכ"לית משרד היח"צ טל אלכסנדרוביץ': "לקח לי רגע להפנים שאתה כתבת... חזק מאד וחותמת".
עיתונאי הארץ ג'וש בריינר הוסיף: "לוינסון בטוויטר: אתם טיפשים, כולכם כלום ושום דבר, הספורטאים שלנו פח ואני גאון. לוינסון בעיתון: הוי ארצי מולדתי, אני הדל מוכן לשאת על כפיי את יהודי העולם. האם תרצי עזרה עם הסלים גברת זקנה?", והכתב אבישי גרינצייג הוסיף: "מעניין אם ההיסטוריון שיחקור עוד 200 שנה את הגותו של חיים לוינסון בעיתון הארץ, יטען שהיו למעשה שני לוינסונים. האחד, פרסום טור המסביר למה הצביע לרשימה ערבית אנטי ציונית שמזדהה עם הטרור. השני, שמר שבת לאחר שנפגש עם האדמו"ר מגור. פרסם טור ציוני נלהב לרגל 40 שנות השתקעות בארץ הקודש".
גם אבי בניהו פירגן וכתב: "מאמר מרגש מאוד ונטול גרם של ציניות מאת ⁦חיים לוינסון, כנה, נוגע, מחזק את תחושה השייכות ואחדות המטרה - מדינת ישראל חזקה וטובה שאזרחיה כולם גאים בה. תקראו כי לדעתי זה חד פעמי אצלו". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוינסון שרת בצבא במטכ״ל או בשלדג? אפשר פרטים? חשוב לי (ל"ת)
    מינץ 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוי ארצי מולדתי אהובתי, את בת שרמו... הומיה (ל"ת)
    חיים רק פעמיים 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור