תקשורת ומדיה

נתניהו בירך את אשרם במהלך השבת והותקף: "פתאום לא מקפיד?"

יו"ר האופוזיציה בירך את לינוי אשרם על מדלית הזהב לפני צאת השבת ולא מעט ביקורות נמתחו עליו כי הוא עשה זאת בכדי להקדים את ראש הממשלה שכאמור שבת, יקי אדמקר: "כרה"מ הוא לא היה מוציא הודעות לתקשורת בשבת פתאום כן? מוזר" 
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
לינוי אשרם זכתה במדליית הזהב בשבת בצהריים וקצת לפני צאתה הזכייה הגיעה גם ללא למחוזות הפוליטיים הצרים. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הוציא הודעה רשמית בה הוא מברך את אשרם על זכייתה במדליה לפני צאת שבת. בכך הקדים את ראש הממשלה נפתלי בנט שכידוע שומר שבת. 
 
"איזה כבוד עשית לישראל, עשית היסטוריה זה פשוט בלתי יאומן מדליית זהב שנייה, יש לך קרדיט עצום בעוד דבר את הראית לאנשים מה זה מאמץ אישי עילאי והראית גם את האהבה שלך למדינת ישראל, העובדה ששמת את המגן דוד על הבגד שלך, דגל ישראל מתנוסס גם אצלך בלב וגם למעלה מעל המעצמות הכי גדולות בעולם, זה דבר נפלא, עשית דבר נהדר שיעמוד קדימה לעשרות שנים רבות" נאמר בהודעת יו"ר האופוזיציה.
 
ההודעה של נתניהו כאמור הוצאה לתקשורת לפני שהשבת יצאה ועוררה לא מעט תהיות. יקי אדמקר תהה איך כראש ממשלה נתניהו הקפיד לא להוציא הודעות לתקשורת אולם כעת נראה שהדבר השנתה "למה נתניהו כרה"מ הקפיד לא להוציא הודעות לתקשורת בשבת וכעת כיו"ר האופוזיציה לא? מוזר". גם יואב רבינוביץ צייץ ולעג: ""דושבאג נתניהו: מתקשר ללינוי אשרם לפני צאת השבת כדי להשיג את בנט".
ראש הממשלה בנט מצידו צייץ מיד עם צאת השבת "לינוי, את אלופה! התקווה התנגנה היום פעם נוספת באולימפיאדת טוקיו, והלב שוב נמלא גאווה. לינוי אשרם, סמל למאמץ ועבודה קשה, התאמנה מגיל 7, והיום — הגשימה את החלום. כפי שאמה חדווה אמרה: וונדר וומן אמיתית. אל אל ישראל. תודה, לינוי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא רק בשמאל שכחו מזה להיות יהודים... (ל"ת)
    פרשן מכובד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    ככה זה: פעם עבד של החרדים - תמיד עבד של החרדים!
    עמיר בלבן 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל כך שמח שהוא והם יחד באופוזיציה. מאחל לכם לשמור על השבת יחד הרחק מהשלטון הרבה שנים קדימה.
    סגור
  • 1.
    אשרם בטלפון: הצבעתי ללפיד בבחירות.
    ice.co.il 08/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    /
    סגור