תקשורת ומדיה

ההצעה ההזויה של ריקלין שלוקאץ' השווה אותה לחוקים האיראניים

המדליה הישראלית השלישית מתוך הארבע שזכינו בהן נחגגה גם היא ביום שבת וגררה לא מעט תגובות. הפובליציסט הציע כי מי שלא יתחרה בשבת מבחירה וקרוב למדליה יקבל גם הוא מענק כאילו זכה, כתב חדשות 12 לעג: "כמו באיראן שאתה מוגרל מול ישראלי"
מערכת ice |  5
שמעון ריקלין ואילן לוקאץ (צילום משה שי פלאש 90)
הזכייה של לינוי אשרם אתמול (שבת) במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית היא המדליה השלישית מתו ארבע המדליות שהושגו באולימפיאדת טוקיו שהושגה במהלך יום שבת והדבר גרר לא מעט עקיצות ברחבי הרשת.
חבר הכנסת רם שפע שכזכור היה לו ויכוח סוער השבוע עם ברדוגו, צייץ וקרץ לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ': "יש עוד מדליה!!! איזו התרגשות, בצלאל ידידי, שוב שבת ונראה שזו לא התקופה הכי מוצלחת שלך...", אריאל קלנר הגיב לו "היית לועג גם לחבר כנסת מרע"מ או המשותפת אם זה היה נופל ביום הקדוש להם או שאת כל הטוב הזה אתה שומר רק ליהודים שומרי מצוות?" ואילו אטילה שומפלבי כבר היה יותר חד ומכוונן וצייץ בתגובה "יש תחושה שאלוהים דווקא מבסוט מההישגים של עמו הנבחר בשבת"
 
כזכור, מי שקיבל לא מעט ביקורות מחבריו לאופוזיציה הוא בנימין נתניהו שהתקשר לברך את אשרם לפני צאת השבת, חברו הטוב שמעון ריקלין הציע הצעה מרחיקת לכת בכדי שספורטאים לא יאלצו להתחרות בשבת
"לגבי המדליות בשבת. במדינה יהודית אידאלית. מי שהיה מגיע לגמר בשבת. הייתה נתונה בידו הבחירה אם להשתתף או לא. ואם החליט לא להשתתף בגלל קדושת השבת. היו מתגמלים אותו כאילו זכה במדליה. ומכבדים אותו. כי מדליה זה חשוב. אבל תיקון עולם ולספר את הסיפור היהודי ולעמוד על עקרונותיו. יותר" צייץ ריקלין.מי שהגיב לו בלעג הוא כתב חדשות 12, אילן לוקאץ' שכתב כי ההצעה של ריקלין דומה למה שהספורטאים האיראניים צריכים להתמודד איתו כאשר הם צריכים להתחרות מול ישראלים. גם יריב אופנהיימר הגיב לדברים וצייץ וביקר בחריפות את ההצעה "כששוללים פרס ישראל במדעים בגלל עמדות פוליטיות, אפשר לעודד אי מצוינות בספורט מטעמי דת. חושך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חוצפה נועזת
    דניאל שקד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יודע שרקלין יגיד או עוד פעם הקיצוני שרוצה שנמות כולם.ממש לא עוד מעט תפתח הרעה עליהם מצפון.וגוג יופיע להם ישמיד להם הכלומדרגה על מדרגה לא ישאיר להם .תפסיק להישמע כאילו הם עושים לנו טובה עוד טיפה נשאר להם.הפרסים על הגדרות חיזבלבאלה מחממים את המנוע ונשאר הסטרטר פוטין.חכו תילעגו ותיראו.
    סגור
  • 4.
    איזה מדע יש בספורט?
    יהודי 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק תוהה איזה מדע יש בספורט, איזה מחשיבה אנליטית ניתן להשקיע, כל כולה רק הפגנת כוחות, יש בעלי חיים שיותר טובים בריצה ובשחיה.
    סגור
  • 3.
    ריקלין
    מוטי 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקלין הוא סמרטוט עלוב הומופוב עם דעות מפגרות כמוהו!!!!
    סגור
  • 2.
    ספורט בשבת
    חילוני 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי כדורגל לא משחקים בשבת
    סגור
  • 1.
    שכחו מזה יהדות (ל"ת)
    דתי לאומי מפוחד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור