תקשורת ומדיה

בן כספית חושף: מתי בנט ייכנס למעון בבלפור?

האם בקרוב ראש הממשלה בנט ייכנס למעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים? האם לאחר שהשיפוצים יסתיימו ייכנס בכל זאת למעון ראש הממשלה או יישאר ברעננה? כך או כך, הדבר לא צפוי לקרות בתקופה הקרובה
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום פלאש 90)
עיתונאי מעריב, בן כספית, מתייחס היום (ראשון) לעיכוב של ראש הממשלה בנט לכניסתו למעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים, ואומר שעל פי מקורותיו הדבר לא הולך לקרות בתקופה הקרובה, ואפילו לשנתיים הקרובות.
לדברי כספית, זו בשורה טובה לדיירי רחוב בלפור שהתרגלו במשך שנים למחסומים והגבלות בעקבות הימצאותו של ראש הממשלה ובני משפחתו ברחוב, וכל שכן בתקופת המחאות: "סיכוי טוב שבקרוב יוסרו המחסומים וההגבלות ברחוב, לאור העובדה שכניסתה של משפחת בנט למעון הממלכתי אינה נראית באופק", כתב העיתונאי בחשבון הטוויטר שלו.
עוד הוסיף כספית, כי על פי מקורותיו, ראש הממשלה בנט כלל לא צפוי להיכנס למעון ראש הממשלה בירושלים, בעקבות השיפוצים הנרחבים שנעשים בו בתקופה הקרובה. לדברי כספית, מטעמו של בנט נמסר לו כי ראש הממשלה מתכוון להיכנס למעון בבלפור כאשר השיפוצים הסתיימו.
מתי זה יקרה? עיתונאי מעריב הוסיף כי גם אם ראש הממשלה בנט ייכנס למעון לאחר השיפוצים, עדיין יזכו דיירי הרחוב לתקופת שקט נטולת הגבלת בשנה, ואולי בשנתיים הקרובות: "הבשורה הטובה לדייריו, היא הבשורה הרעה לדיירי השכונה של בנט ברעננה", הוסיף.
כזכור, כתב המשפט של חדשות 13, אביעד גליקמן, חשף לפני כמה חודשים את העלויות של הישארותו של בנט בביתו שברעננה. לפי המידע שהגיע לגליקמן, דרישות השב"כ כוללות חפירת תשתיות, הקמת גדרות, התקנת מצלמות אבטחה, מחסומים נגד כלי רכב (באמפרים ועמודי מתכת שעולים ויורדים מהאדמה) ועוד. עלות העבודות מוערכת ב-12 עד 15 מיליון שקל. בנוסף, מנהל השב"כ מו"מ להשכרת דירה למאבטחי ראש הממשלה באחד מבתי השכנים, שככל הנראה מנסים לנצל את המצב ודורשים דמי שכירות בגובה 30-35 אלף שקל לחודש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא היה עדיף שהמעון היה נמצא בקריית הממשלה?
    גל 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות צרות לשכנים, נמצא בקרבת שאר מוסדות השלטון וסמלי השלטון, וגם מבחינה בטחונית יותר קל לאבטח, ופחות בעיות בסידורי האבטחה בגלל עניין הסמיכות לבתי שכנים.
    סגור
  • 1.
    המודיע המשטרתי בן כזבית !
    אסף 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חטף תביעה 200,000 ש"ח מבנימין נתניהו !!!
    סגור
  • נו, ו....? זה אומר שהוא צודק? שיינצח במשפט? (ל"ת)
    גל 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור