תקשורת ומדיה

מוסי רז במתקפה: "ממשלת ימינה לא סופרת את מרצ"

ח"כ ממרצ יצא במתקפה חריפה נגד הממשלה לאחר תכנית הענק של שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, לשיווק  יחידות דיור ביהודה ושומרון. מוסי רז: "10 מעלות ימינה מהממשלה הקודמת"
אביחי דלאל |  3
מוסי רז (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
טלטלה בקואליציה, שוב פעם חילוקי דעות בין מפלגות הימין בממשלה החדשה למפלגות השמאל. שר השיכון והבינוי, זאב אלקין הודיע היום (ראשון) על שיווק של 1,300 יחידות דיור ביהודה ושומרון. עם פרסום ההודעה של אלקין, ח"כ מוסי רז ממרצ במתקפה חסרת תקדים. 
רז כתב בדף הטוויטר שלו בשעות הצהריים: "אלקין הודיע על שיווק של יותר מ-1300 יחידות דיור בהתנחלויות בשטחים הכבושים. ממשלת ימינה לא סופרת את מרצ - 10 מעלות ימינה מהממשלה הקודמת,הבנייה בהתנחלויות שמחוץ לישראל פוגעת בישראל". 
 
כאמור, מוקדם יותר, אלקין הודיע כי לאחר קיפאון בבנייה ביהודה ושומרון, פורסמו היום על ידי רשות מקרקעי ישראל ובהנחיית שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, מכרזי שיווק ל-1,355 יחידות דיור ביישובי יהודה ושומרון.
אלקין אמר: "כפי שהבטחנו, אנחנו גם מקיימים. חיזוק והרחבת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון הינו דבר הכרחי וחשוב מאוד בחזון המפעל הציוני. אחרי תקופה ארוכה של קיפאון בבנייה ביהודה ושומרון, אני מברך על שיווקים של למעלה מ-1,000 יחידות דיור. אמשיך ואחזק את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    די להצגות (ל"ת)
    לילך 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מוסי חושש שבנט ושקד יצטרפו למרץ במקום 3-4 (ל"ת)
    טל 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מוסי רז מעדיף חברה פלסטינית, היהודים ימשיכו לבנות בא"י! (ל"ת)
    איתן 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור