תקשורת ומדיה

משה חוגג תחת מתקפה חריפה: "אדם מסוכן, כוחני ואלים"

ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה במתקפה חסרת תקדים נגד הבעלים של בית"ר ירושלים בעקבות פרסום רשימת החשדות נגדו בנוגע לעבירות המין: "דוגמה לתרבות האונס שפשטה וקיבלה לגיטימציה"
אביחי דלאל |  1
נעמה לזימי (צילום תומר נויברג, פלאש 90)
ח"כ נעמה לזימי הגיבה לסערת משה חוגג בעקבות פרסום רשימת החשדות לעבירות המין שהותרו לפרסום היום (שישי) עם משיכת הערר על איסור הפרסום על ידי עורכי דינו. 
לזימי אמרה עם פרסום החשדות נגד חוגג: ״משה חוגג הוא אדם מסוכן, כוחני ואלים. המעשים שלו הן תועבה ופגיעה אנושה בכבודן של נשים ונערות. הגיע הזמן שנטפל בטרור המגדרי הזה מהשורש שלו. זו עוד דוגמה לתרבות האונס שפשטה בחברה הישראלית וקיבלה לגיטימציה ע״י המערכת שלוקחת חלק בהסתרתן. ביטחונן של נשים אינו הפקר״.
 
כאמור, עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג, לאחר התייעצות עמו, החליטו למשוך את הערר שהוגש בעניין צו איסור הפרסום. לדבריהם: "ההחלטה התקבלה לאחר הבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת ולכן אין עוד טעם בצו במתכונתו זו. הפרסומים גורמים למר חוגג, רעייתו וילדיו נזק כבד שיכול שיהא בלתי ניתן לריפוי לכשיתברר שלחשדות הללו אין ביסוס. אנו קוראים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין לפני חריצת דינו של מר חוגג ולא להתבסס על פרסומים שמקורם בבעלי אינטרס".
חוגג חשוד במעשה סדום, מעשים מגונים, סחר בבני אדם, צריכת זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. פרשת "המשחק הגדול" עוסקת בין היתר גם בהלבנת הון בשווי של מיליוני שקלים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה שאת גם דואגת לנשים המסכנות מדרום תל אביב
    בגדי המלך החדשי 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעוברות מעשים קשים מצד מסתננים והפמניסטיות ממלאות פיהם מים
    סגור