תקשורת ומדיה

אתר כיפה התקפל והוריד את האייטם על אברי גלעד

אתר האינטרנט הפונה למגזר הדתי, העלה אייטם על אברי גלעד עם כותרת שלכאורה מעודדת נישואים שלא כהלכה, ולאחר הביקורת הכתבה ירדה מהאוויר והגולשים נשלחים לכתבה ישנה יותר. באתר כיפה הבהירו: "לא תומכים בנישואים אזרחיים"
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום עדי אורני)
לאחר הביקורות על העלאת כתבה המעודדת חתונה בנישואים אזרחיים, אתר כיפה הוריד את הכתבה על אברי גלעד, והפנה את הקישור לכתבה אחרת. האתר הדתי ככל הנראה נבהל מהביקורות על כך שעודד חתונה שלא כהלכה, ומיהר להוריד את הכתבה.
נזכיר: מגיש רשת 13 ותכנית "מדד ישראל" אברי גלעד כתב בפוסט בפייסבוק שלו כי לאחר שפרש מהנחיית תוכנית הבוקר "העולם הבוקר" לאחר 15 שנים, הוא פנוי לעוד ג'וב, הפעם מחוץ למסך.
 
"אחרי שישנתי מספיק, והבראתי משנים של קימה בארבע וחצי," כתב גלעד בחשבון הפייסבוק שלו, שמונה יותר מ-230K עוקבים, "יש לי שוב כוח לערוך טקסי חתונה כפי שעשיתי שנים. גם להרצאות על הפרעת קשב חזר לי הכוח." כך בישר לעוקבים שלו ואז הציע את עצמו לכל המעוניין: "אז אם אתם רוצים אותי בטקס שלכם, וזה קורה במרכז, בכלת הפקקים, אשמח לקבל מייל. נתראה בשמחות".
אתר כיפה, אתר דתי וותיק למגזר הדתי-לאומי, פרסם את הפוסט של גלעד תחת הכותרת "מתחתנים? אברי גלעד בבשורה מעניינת גם עבורכם", דבר שהוביל לתגובות קשות מצד הגולשים שהתפלאו למצאו כותרת שכזו על נישואים אזרחיים באתר דתי.
הגולשים התרעמו על הכותרת שנתנו לאייטם באתר הדתי "מתחתנים? אברי גלעד בבשורה מעניינת גם עבורכם", דבר שלכאורה מעודד נישואים שלא כהלכה, אלא דרך עריכת טקסי חופה אלטרנטיביים. כך כתבה גולשת אחרת: "אתם מקדמים את תורת עם ישראל או את אברי גלעד (שכבודו במקומו מונח), אבל רב הוא עדיין לא. אם כן, תמחקו את הכתבה. אם לא, תשנו את שם האתר שלכם לרפורמים בפעולה או משהו כזה. התבלבלתם לגמרי אתר כיפה!!!".
לאחר הביקורות, האתר הדתי החליט להוריד את הידיעה, כאשר בלחיצה עליו נשלחים הגולשים לכתבה ישנה יותר מתחילת החודש - כתבה העוסקת בדבריו של המגיש על עליית התכנית החדשה שלו "מדד ישראל" למחרת.
מאתר החדשות כיפה נמסר כי: "אם למישהו היה ספק, אתר כיפה לא תומך בנישואים אזרחיים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כיפה אשכנזית=רפורמים
    אריק 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך לעשות מחקר מדוע שאשכנזי דתי מוריד את הכיפה,הוא הופך לאויב היהדות? מדוע זה לא קורה אצל יהודי המזרח? חלון הראווה האשכנזו\גרמני נראה יפה מבחוץ,אך לא כדאי לגלות הרקבון הפנימי
    סגור
  • 1.
    שששש.... לצנזר, לצנזר, לצנזר - עד שהרבי יאשר!
    איתן רם 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פחחחח.... זה כלי תקשורת בישראל 2022? בדיחה!
    סגור