תקשורת ומדיה

"אסור להחזיר את גופת המחבל, קודם שגולדין ושאול יוחזרו"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' העלה בטוויטר שלו הצעה לממשלת ישראל: הומניטרי תמורת הומניטרי. כך כתב: "ישראל חייבת להשאיר אצלה את גופתו של המחבל זביידי ולשחרר אותה למשפחתו ולחמאס רק בתמורה לגופותיהם של הדר ואורון הי"ד".
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' העלה בחשבון הטוויטר שלו הצעה לממשלת ישראל: הומניטרי תמורת הומניטרי. כך כתב בצלאל סמוטריץ': "ישראל חייבת להשאיר אצלה את גופתו של המחבל זביידי ולשחרר אותה למשפחתו ולחמאס רק בתמורה לגופותיהם של הדר ואורון הי"ד. הומניטרי תמורת הומניטרי". 
 כזכור, במהלך מבצע צוק איתן נהרגו שני חיילי צה"ל אורון שאול והדר גולדין. הם הוכרו כחללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע. כל ניסיונות המשפחות להחזיר את גופות החיילים לארץ ישראל, לקבורת ישראל כדת וכדין עלו בתוהו. גם ניסיונות התיווך לא העלו הישג משמעותי אלא תחושת תסכול וטענות על רמאות: "הממשלה מרמה אותנו", לאה גולדין בראיונות לתקשורת כי מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום חוטא לתפקידו: "אנחנו פגועים, כוחותינו מונעים במצח נחושה את השבת החיילים".
 
עוד אמרה גולדין בעבר: "הומניטריות ואנושיות צריכות להיות הדדיות". האם המיוסרת ניסתה לקבע נוסחה לפיה רק תמורת חזרת הגופות הממשלה תוכל לסייע באוכל ותרופות לתושבי עזה הנזקקים, אך חברי הממשלה לא התגייסו למענה וסיוע הומניטרי אכן נכנס לתושבי עזה.
 
כעת, כאמור, חבר הכנסת סמוטריץ' מנסה להעלות מחדש את הסוגיה ולהחזיר למדינת ישראל ולממשלת ישראל את קלף המיקוח מול הרשות הפלסטינית ומול ארוני הטרור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה