תקשורת ומדיה

למרות אירועי היום: בנט חוגג בסביון למקורבו של לפיד

בצל האירועים הפוליטיים הגיע הערב ראש הממשלה נפתלי בנט לסביון, למסיבת יום ההולדת של הלל קוברינסקי, מקורבו ואיש סודו של יאיר לפיד, ראש הממשלה החלופי. "המדינה חשובה לכולנו לכן אנחנו לא מוותרים ולא נשברים. ממשיכים את הטיפוס כי אין לנו מדינה אחרת״
מערכת ice |  2
נפתלי בנט ויאיר לפיד (צילום פלאש 90)
על רקע האירועים הפוליטיים היום (חמישי) בו התפטרה מהקואליציה רינאווי זועבי, הגיע הערב ראש הממשלה נפתלי בנט לסביון, למסיבת יום הולדת של הלל קוברינסקי, מקורבו ואיש סודו של יאיר לפיד, ראש הממשלה החלופי. 
בנט בירך את חתן השמחה ואמר: ״המדינה חשובה לכולנו לכן אנחנו לא מוותרים ולא נשברים. אנחנו ממשיכים את הטיפוס כי אין לנו מדינה אחרת״.
 
מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של כאן 11, כתב: "בנט ביומולדת לאיש סודו של לפיד: כישבנו לקבוע את היומולדת להלל, חיפשנו תאריך שקט בלי אירועים, ואנחנו מתעקשים על זה". אגב לח״כים נמסר שישיבת הסיעה הדחופה שתוכננה הערב בוטלה ״בשל אילוצי לו״ז״.

ההיכרות של לפיד עם קוברינסקי יודעת שנים רבות.  לפני שמונה שנים, בטרם נכנס לפיד לפוליטיקה נכתב בינואר 2014 מאמר בהארץ שכותרתו "הכירו את האיש שיאיר לפיד חייב לו 19 מנדטים".

כך נכתב אז:  "את שלב הנאומים פתח יו"ר המפלגה יאיר לפיד, שסיפר לנוכחים כיצד שנה וחצי לפני כן, כשעוד הגיש את אולפן שישי בערוץ 2, פנה אליו קוברינסקי לראשונה וניסה לשכנע אותו לרוץ לכנסת במפלגה בראשותו". 
 


עוד נכתב כי: "ללא קוברינסקי, סיפר לפיד, הוא לא היה נכנס לפוליטיקה. הערב נחתם, כמקובל במסיבותיו של לפיד, בשירה בציבור: לצד לפיד והזמרת עינת שרוף, שר גם חתן יום ההולדת בעצמו. "זה היה אירוע של האלפיון העליון", משחזר אחד הנוכחים, "אירוע של הערצה לקוברינסקי מצד האנשים החזקים והמקושרים שאליהם הוא מחובר".

אמש כתב יעקב ברדוגו בטוויטר: "היכונו לחגיגה, מחר בערב הלוקיישן סביון, הבית ביתו של הלל קוברינסקי. השעה 20:00. היין והשמפניה מוכנים, מזנוני האוכל הבשר והדגים ערוכים רחבת הריקודים מצוחצחת והמוזיקה כבר רועמת. הכול לקבלת חברי יש עתיד והקואליציה לחגיגת עד דלא ידע . בין איפה הכסף ?לכסף הון שלטון . מנותקים". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכניסה רק ללבנים מתנשאים עשירים
    ג'ומי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתחייבים לשמור על ברית " יחסי הון שלטון עיתון שחיתות" ולעזאזל המדינה, אפשר למכור אותה לשונאיה עבור הכסאות..
    סגור
  • 1.
    תגובה
    אליריס 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה התחלה של להכנס ולחבור ליהיר לפיד כי אין לו מוצא אחר בשביל להשאר על הגלגל
    סגור