תקשורת ומדיה

בן כספית נגד חברת הכנסת: "שרלטנית מהזן הנחות ביותר"

העיתונאי בן כספית לא מרוצה מההתנדנדות של חברת הכנסת רינאווי-זועבי ממרצ, שכבר פרשה וחזרה בה. "מה שהיא מעוללת למצביעיה ירדוף אותה לעד"
מערכת ice |  7
ג'ידא רינאווי זועבי (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
קואליציית בנט לפיד ככל הנראה סופרת את ימיה, והפרשנים הפוליטיים אומרים שזה רק עניין של זמן עד שנלך לבחירות או לממשלה חלופית. בצד הימני של הקואליציה נמנתה כבר הפורשת עידית סילמן מ'ימינה', וגם ניר אורבך מתלבט על מהלך דומה.
גם מצד שמאל לא פשוט, וחברת הכנסת גי'דא רינאווי-זועבי כבר פרשה לפני שחזרה בה. אבל הסיפור במרצ לא גמור. בריאיון ל'פגוש את העיתונות' בחדשות 12 נשאלה חברת הכנסת אם היא תתפטר, וענתה כי ״זה לא תפקידי להציל את השמאל מביבי״
 
העיתונאי בן כספית, שהתבטא בתמיכתו בממשלה, זעם עליה וענה לה כי זה לא עניין רק של 'הצלה מביבי'. "תפקידה הוא לשרת את המצביעים שעל גבם נבחרה לכנסת. היא ח"כית מטעם מרצ." כתב כספית בטוויטר, "רוב מוחלט של מצביעי מרצ רוצים לשמור על הממשלה הזו. אין לרינאווי-זועבי מצביעים משלה, היא מינוי משוריין של יו"ר המפלגה. כלומר: מדובר בשרלטנית מהזן הנחות ביותר. מה שהיא מעוללת למצביעיה ירדוף אותה לעד. "
בהמשך הוא הוסיף תיקון אך לא התחרט, " תיקון: שרלטנית וגנבת הקולות הנ"ל היא לא מינוי משוריין. אין במרצ שיריוני יו"ר. הורוביץ הביא אותה לאישור בוועידת המפלגה והיא אושרה בקולות הצירים. ועכשיו היא מצפצפת עליהם, מהמקפצה. היא צריכה לדעת שמהמעשה המחריד הזה לא תוכל להימלט לעולם. הוא יתנוסס מעליה לעד."
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נראה שבא לך להיות מעוס על כל הצדדים. אבל למה ציפית?
    427 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמע בן אתה משהו, כל היום כותב נושם חושב מאונ.. ביבי, אפילו שהטרוריסטית שבכנסת שלא משנה כמה טרור קידמה וכמה נזק עשתה לאזרחי ישראל, עדיין אתה מעדיף אותה בשביל מדינת ישראל, והכי מצחיק שהיא עוד יורקת לכם בפרצוף. חבל שלא כל אלו יורקים לכם בפרצוף ולא רק מאחורי הגב, שאולי תבינו ותפנימו איזה תרבות עומדת מולכם וכמה מעניינת אותם הדמוקרטיה הנאורה שלכם.
    סגור
  • 6.
    העיתונות והתקשורת הפכו לבדיחה (ל"ת)
    נועה 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מי קיבל זועבי
    ZB 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמגיע מגיע
    סגור
  • 4.
    כספית צודק
    מישהו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הח״כית הנעבדה מדברת על הצלת השמאל כאילו היא לא חלק ממנו ולא נבחרה בקולותיו. היא שכחה שנבחרה כדי לייצג את בוחריה הערבים שהצביעו בעשרות אלפיהם למרצ , ומצביעי מרצ היהודים, ולדאוג להם ולא לחשבון הבנק שלה, גיידא , אל תוסיפי חטא על םשע, ואל תירקי לבוחרייך בפרצוף…. תתפטרי ועדיף כמה שיותר מהר,
    סגור
  • 3.
    לא חדש, הם טרוריסטים, וסחתנים,
    ארצי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התמימות המטופשת של הישראלים מול הערבים,
    סגור
  • 2.
    מסכימה איתך לגמרי
    יערה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המנהג של כל חברי הכנסת לאיים ולסחוט חייב להגמר, או שאתה רציני ובא לעשות עבודה, או שאל תיקח על עצמך תפקיד...
    סגור
  • 1.
    לא יאומן
    הנרי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יאומן איך יצור כל כך מאוס כמו בן כספית הגיח לאוויר העולם
    סגור