תקשורת ומדיה

ערן זהבי יגרום לג'ובאני רוסו לרוץ בחוטיני?

הכוכב שחזר למכבי תל אביב העלה את סרטון ה-welcome שלו לאינסטגרם וספג עקיצה מכדורגלן העבר שעובד כיום במכבי חיפה: "זוכר מי הקבוצה מספר 1 בישראל?". מה ענה הכוכב?
מערכת ice | 
רוסו וזהבי (צילום פייסבוק ואינסטגרם)
החזרה של ערן זהבי למכבי תל אביב ממשיכה להכות גלים ולעשות כותרות בכל מקום אפשרי. הכוכב שב ארצה אחרי שש שנים בהן כיכב מעבר לים בסין ובהולנד, וכעת, רבים חוששים כי חזרתו הולכת לקבוע סדר חדש בהיררכיה של הכדורגל הישראלי. 
מי שניסה לשדר עסקים כרגיל הוא ג'ובאני רוסו. כדורגלן העבר, כיום בעל תפקיד במכבי חיפה, שעקץ את זהבי בסרטון החזרה שהעלה באינסטגרם שלו: "ברוך הבא חבר" כתב רוסו והמשיך: "אבל אתה יודע מי הקבוצה מספר אחת בישראל". זהבי, כהרגלו, לא נשאר חייב. 
"כן אני יודע, אבל אתה לא יודע" ענה זהבי והמשיך: "אנחנו יכולים להמר ואולי אתה תרוץ בתחתונים שוב" צחק זהבי, שהתכוון כמובן לפעם בה רוסו הבטיח כי ירוץ בחוטיני אם הפועל חיפה תזכה באליפות בעונת 1999, מה שגם קרה בסופו של דבר והקרואטי אכן עמד בהבטחתו. 
זהבי חוזר למכבי תל אביב אחרי שש שנים בהן כיכב בליגה הסינית ופ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, במדיה זכה בגביע ההולנדי. בקדנציה הראשונה במועדון, הכוכב זכה בשלוש אליפויות עם מכבי תל אביב וכן הוביל את הצהובים לשלב הבתים של ליגת האלופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה