תקשורת ומדיה

טיילור סוויפט בצעד מפתיע? זה הדיווח המסעיר

בסאן הבריטי פרסמו כי הזמרת ובן זוגה ג'ו אלווין מאורסים מזה זמן מה ובחרו לשמור על העניין בסוד "בתוך מעגל המשפחה הקרוב": "יש לה טבעת שהיא עונדת רק כשהיא בבית"
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום טוויטר טיילור סוויפט)
טיילור סוויפט ובן זוגה הבריטי ג'ו אלווין התארסו בסתר, כך מדווח היום (שישי) הסאן הבריטי. הזוג המאוהב לא מתכוון להכריז רשמית על החדשות המשמחות שלהם, אבל כן שמרו על העניין בסוד בתוך המעגל המשפחתי הקרוב אליהם, כך על פי הדיווח. 
המידע הגיע לסאן ממקורב לג'ו אלווין, שאמר: "טיילור וג'ו מאושרים להפליא, ומאוד מאוד מאוהבים. הם למעשה מאורסים כבר כמה חודשים אבל סיפרו רק למעגל הפנימי שלהם - בעצם המשפחה הקרובה, וחברים ותיקים מאוד אמינים. גם כולם נשבעו לשמור על סודיות" והוסיף כי "ג'וש קנה לטיילור טבעת שהיא עונדת בדלתיים סגורות".
עוד נאמר על ידי אותו מקור כי: "לטיילור יש טבעת יפה אבל היא עונדת אותה רק כשהיא בבית - כלומר מאחורי דלתות סגורות. שוב, רק קומץ אנשים יודעים פרטים על החתונה וטיילור אפילו לא סיפרה לחלק מהצוות שלה על האירוסין. הם רוצים שהאהבה שלהם תתרחק מהמצלמות כמה שיותר. זה רק בשבילם".
כאמור, אין עדיין פרטים ספציפיים על החתונה ולא ידוע אם בני הזוג יאשרו את הידיעה באופן רשמי. בכל אופן, האירוסין שלהם, אם וכאשר יאושרו, מגיעים חמש שנים אחרי שהם התחילו לצאת לראשונה ומסמנים מהפך גדול בחיי האהבה של יצרנית הלהיטים האמריקאית, טיילור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה