תקשורת ומדיה

גיא לרר חושף את המחדל: "מבול של קנסות"

על אף שפרגן לתקווה חדשה על קידום נושא הלגליזציה, מגיש 'הצינור' עדכן: "אין יותר אישומים פליליים, אלא רק קנסות מנהליים, גם הם בסכומים נמוכים הרבה יותר ועם הכוונה המקורית: לא לאכוף בשטחים פרטיים. זו למעשה, אי הפללה אמיתית וכמעט לגליזציה"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
גיא לרר, מגיש 'הצינור' ברשת 13 הציג אמש (שלישי) בדף הפייסבוק שלו עדכוני קנאביס וטען "כמעט וניצחנו. לסיכום ממשלת השינוי, אנחנו חייבים כמה וכמה עדכונים על התפתחויות בנושא הקנאביס שאנחנו מלווים כבר כמה שנים והבטחנו לא להרפות עד שלא יושגו המטרות".
"בתקופה האחרונה פעלנו יותר בשקט מאחורי הקלעים בגלל רגישויות ממשלתיות כאלו ואחרות (רע״מ)"ף כתב לרר. "אבל יש פירות לעבודה השקטה: מהממשלה הזו כן יצא משהו טוב וזה חידוש תקנות אי ההפללה שעברו בזמנו בעקבות הקמפיין שלנו ״הגיע הזמן ארדן״. כידוע הביצוע של החוק לא היה מספיק טוב. מספר התיקים הפליליים אמנם נחתך בחצי אבל הוחלף במבול של קנסות. למשטרה עדיין נותרה אופציה לרדת לחיי הצרכנים".
עוד הוסיף: "עכשיו משפקעו התקנות של ארדן הן הועברו מחדש על ידי שר המשפטים והפעם כאי הפללה אמיתית. אין יותר אישומים פליליים, אלא רק קנסות מנהליים, גם הם בסכומים נמוכים הרבה יותר ועם הכוונה המקורית: לא לאכוף בשטחים פרטיים. זו למעשה, אי הפללה אמיתית וכמעט לגליזציה. בשורה גדולה וחשובה. הקרדיט לגדעון סער ושרן השכל, אם כי חשוב לציין שלא עמדו בהבטחתם המפורשת ללגליזציה מלאה".
 
לרר המשיך: "אז מה באמת עם לגליזציה מלאה? האמת, שעכשיו לגליזציה היא בעיקר אינטרס ממשלתי ופחות צרכני. בהינתן העובדה שכבר לא ירדו לחיינו עם מעצרי סרק והתעמרויות משטרתיות, וכל מי שרוצה מתארגן יחסית בקלות דרך טלגראס, מה שנשאר זה בעיקר להעביר את ההכנסות העצומות של הסוחרים והמבריחים לכיסי המדינה: לתשתיות, חינוך והסברה שתעזור בין השאר למנוע שימוש בקרב בני נוער ומתמודדי נפש (נזק וסכנה גדולה), להוספת משרות לגיטימיות סביב חנויות ממכר כגון משרות איחסון, שינוע, שירות ושיווק. נמשיך לדחוף לשם כי זה הדבר הנכון, אבל צריך לומר: המטרה העיקרית כבר הושגה".
המגיש הוסיף: "ומה קורה ברפואי? גם כאן היו התקדמויות אבל נותרו עדיין בעיות סביב מחיר, זמינות ובירוקרטיה. רחוק מלהיות מושלם. קיימתי על כך פגישה עם שר הבריאות ודברים התחילו לזוז אבל אז קרה מה שקרה והכל נעצר. נמשיך מול שר הבריאות הבא יחד עם השותף היקר שלנו אורן ליבוביץ ממגזין קנאביס שזכאי לקרדיט עצום על כל התקדמות קטנה כגדולה בענף הזה".
לסיום הסביר: "והתזכורת המשמחת לסיום: ניר המלאך חופשי! ואפילו ממשיך לעשות את מה שעשה, אבל עכשיו מקבל על זה תשלום מאחת מחברות הקנאביס הלגיטימיות. בסעיף הגידול ההליך עדיין מתנהל, מקווים לתוצאות טובות גם כאן. רק דבר אחד מעכיר את השמחה על ההתקדמות וזה הגעגוע לחברים טובים למאבק, מטופלים שעברו גיהנום בגלל דעות קדומות ובורות, ואינם עוד אתנו. הפוסט והמאבק הזה מוקדשים לך, סיוון מימוני ז״ל (בתמונה עם ניר המלאך בימים שבהם הוא לא היה עצור והגידולים שלה היו בנסיגה) אוהבים תמיד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה