תקשורת ומדיה

פאנליסט רשת 13 תוקף: "זרק הכל והלך נגד המדינה"

פאנליסט 'המטה המרכזי' עם אילה חסון ברשת 13, יוסף חדאד, ערבי ישראלי בעצמו, ביקר את מונס דאבור על רקע הפרישה מנבחרת ישראל סביב קריאות הבוז מהקהל לאחר הפוסט שפרסם במהלך מבצע 'שומר החומות': "חבל, הבוז הגיע לו ולא נבעו מגזענות"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום freepik, מסך חדשות 13)
החלטתו של חלוץ הופנהיים הגרמנית, מונס דאבור, לפרוש מנבחרת ישראל על רקע קריאות הבוז נגדו סביב סוגיית הפוסט שפרסם במהלך מבצע 'שומר החומות' גררה לא מעט תגובות, כאשר אחרי חבר הכנסת איתמר בן גביר וכוכב הרשת יבגני זרובינסקי, הגיע תורו של איש תקשורת נוסף.
מדובר ביוסף חדאד, הפאנליסט החדש של 'המטה המרכזי' עם אילה חסון ברשת 13, ערבי ישראלי בעצמו, שבחר לבקר את מונס דאבור בחריפות וכתב בציוץ בטוויטר כך: "חבל ששחקן שהיה יכול להיות הגאווה של ישראל זרק את הכל כדי ללכת נגד המדינה והחברה הישראלית כולה בזמן מבצע צבאי. שריקות הבוז הגיעו לו, יש לו אחריות כשחקן נבחרת שמייצג את המדינה. נבחרת ישראל תישאר בלעדיו סמל של שותפות ישראלית עם שחקנים יהודים וערבים שמאוחדים למען המדינה".
 
בנוסף כתב: "ואל תטעו שריקות הבוז נגדו לא נובעות מגזענות או משנאת ערבים, הן מופנות אליו כי הוא בחר לתקוף את מדינת ישראל בזמן מבצע צבאי! עובדה שאף שחקן ערבי אחר לא ספג שריקות אלא ההיפך מקבלים תמיכה ואהבה מכל הקהל!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חדאד איש אמיץ וראוי, מה הוא מחפש אצל אילה אסון? (ל"ת)
    מריומה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נראה לי לגמרי בסיסי יצוג ראוי למדינה חובה (ל"ת)
    דן 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור