תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על אופנהיימר: "אנטישמים שרוצים לחסל אותנו"

יריב אופנהיימר התארח בתוכניתו של ינון מגל ברדיו וכצפוי השיח הסלים מהר. אופנהיימר השווה את המאבק הפלסטיני למאבק להקמת המדינה ומגל תקף בחריפות
מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
מאזיני התוכנית של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM רגילים לשמוע צעקות, ריבים וירידה לפסים אישיים. רק לפני שבועיים פנה כספית למגל תוך כדי השידור ותקף אותו על תמיכתו בכדורגלים מיכה ואצילי. "הציוצים המגעילים שלך בנוגע לסיפור, בעלים אליי בטענות כאילו אני אבא שלך. הציוץ שלך בנושא היה רע" תקף אז כספית. 
 
היום התארח בתוכנית יריב אופנהיימר, פעיל השמאל וחבר הנהלת "שלום עכשיו". במהלך מבצע עלות השחר, התבטא אופנהיימר כנגד הלחימה וכתב "צריך לדעת מתי לעצור. לפני שגם להם תהיה ״תמונת ניצחון״ מדממת. וניאלץ להגיב. והם יגיבו על התגובה. ונמצא את עצמנו בעוד מבצע שלא עצרנו בזמן". לאחר מכן שיתף צילום של הרוג עזתי וכתב "יש שכול גם בצד השני". 
כמו שאפשר לנחש, מגל איש הימין לא נשאר רגוע מול אופנהיימר, והאווירה באולפן הסלימה מהר. "אתם סוכנים זרים שמייצגים אנטישמים שרוצים לחסל את מדינת ישראל. בשביל כסף זר אתה מדקלם מסרים בשביל מחבלים ומשרת את האויב", תקף מגל.  אופנהיימר לא נשאר חייב והשיב "ההאשמות על הכסף מצוצות מהאצבע. כמו שנלחמנו בבריטים כך יש פלסטינים שנלחמים בנו, כי הם רוצים עצמאות וחופש".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כלבלבי הקיסר שונאי ישראל מובילים את רשימת הליכוד (ל"ת)
    victory 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    הדובר
    משה 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב-בכוונתי לפנות ליו"ר הרש"פ על מנת שימנה אותך באופן רישמי לדובר הרשות.....
    סגור
  • 1.
    במוח אופנהיימר באג-אנחנו בריטים בא"י? לכן תומך בערבים (ל"ת)
    איתן 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור