תרבות ופנאי

אנה זק מרגשת: "בהתחלה לא פירגנו ואמרו לי לשחרר"

הזמרת שיחררה שיר חדש אותו כתב לה אביב גפן 'מה נשאר לי ממך' וסיפרה בראיון למעיין אדם ב-103FM: "אני אוהבת מאוד את השירים שלו, הוא עשה דרך מטורפת"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
הלהיטים של אנה זק - 'לך לישון' ו'מי זאת', הצליחו להפוך לחברים קבועים בפלייליסט של לא מעט ישראל ובשבועות האחרונים, הזמרת והשחקנית שיחררה את שירה החדש 'מה נשאר לי ממך' שכתב לה הזמר והיוצר אביב גפן. בראיון למעיין אדם ב־103fm, סיפרה זק על שיתוף הפעולה המוזיקלי המרתק והמפתיע עם היוצר המוערך.
זק סיפרה בהתחלה: "עברתי דרך של עליות ומורדות ואני מרגישה שבשירים האחרונים שלי קרה משהו - פתאום אני פונה גם לקהל בוגר יותר, פתאום זה כבר לא רק תחביב. עברתי דרך לא קלה, אני מגיל קטן חלק מהעולם הזה ובהתחלה לא פרגנו, לא האמינו שאני זמרת ואמרו לי לשחרר מהעולם הזה".
 
עוד טענה: "זה ממש הוריד לי את הביטחון ברמות, לא הבנתי למה הם אומרים את זה, אבל זה היה חזק ממני, זה היה חלום הילדות שלי. יש כאן עבודה קשה של המון אנשים, אנחנו הולכים עם הלב שלנו וזה הכי חשוב". 
על העבודה המשותפת עם אביב גפן, אמרה: "התרגשתי מאוד לעבוד עם אביב גפן, דווקא בגלל שלא פרגנו בהתחלה - לא היה קל לקבל הצעה מאומן כל כך מדהים. אני אוהבת מאוד את השירים שלו, הוא עשה דרך מטורפת. המנהלת שלי היא ילדת אור הירח והכול היה מרגש, זאת תקופה מבורכת מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה