תקשורת ומדיה

קושמרו הימר: "נתניהו מנצח", ומה חושב מקבילו מחדשות 13?

מגיש חדשות 12 הגיע לעמדת השידור במטה יש עתיד בגני התערוכה וסיפר ל-ice: "לא מרגיש שהבחירות האלה משהו מיוחד". אריק וייס מחדשות 13: "אנשים בעיקר מיואשים, עד בחירות מספר 6", ליאת רגב מכאן 11: "בחירות מאוד דרמטיות"
דוד זולדן | 
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
פחות משעתיים נותרו לסגירת הקלפיות וסיומו של יום הבחירות, כאשר ב-22:00 יפורסמו מדגמי הבחירות השונים ויחשפו תחזית מעודכנת לספירת האמת של הקולות, בעוד עמדות השידור במטות המפלגות השונות כבר הוקמו והכתבים השונים כבר נערכים לרגע הגדול, כולל כמה הימורים מסקרנים של אנשי התקשורת ל-ice ממטה יש עתיד בגני התערוכה בתל אביב.
מגיש חדשות 12 דני קושמרו נתן את התחזית שלו ואמר: "לא מרגיש שהבחירות האלה זה משהו מיוחד. גם בבחירות הקודמות היתה תחושה שזה דרמטי ומכריע והנה שוב בחירות דרמטיות. שני הצדדים מרגישים שזה גורלי מבחינתם. זה הולך לשום מקום. ויהיו עוד פעם בחירות. מבחינתי אין שום התרגשות מיוחדת הפעם. הליכוד ינצח אבל הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן".
 
מגיש חדשות 13 אריק וייס אמר: "זה מרגיש בדיוק אותו הדבר. שזה הולך להיות צמוד והימין ננצח. הפעם הימין ירוויח ניצחון נותר משמעותי. אנשים בעיקר מיואשים ואם לא בעיה. אבל בסדר עד הבחירות הבאות. עד בחירות מספר 6".
ליאת רגב מכאן 11 אמרה: "מאוד דרמטי. יותר דרמטי ממערכות בחירות קודמות. הכל פתוח ומאוד קשה לנחש הפעם מי ינצח. נוכח אחוזי ההצבעה הגבוהים בהתחלה אמרו שזה יעבוד לטובת שמאל-מרכז עכשיו רואים שזה יעבוד לטובת הימין אבל אין לדעת. זו תחושה של מערכת בחירות מאוד גורלית לעתידה של מדינת ישראל ולעתידו של נתניהו ולעתידם של הערבים. אלו בחירות מאוד דרמטיות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה