תקשורת ומדיה

אלדד יניב מזהיר: "ביג תלמד את מה שאנג'ל למדה"

קבוצת ביג הודיעה שתשבית את הפעילות ביום שלישי כתגובה לחקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, תקף: "ישראל הראשונה לא קונה בביג. או קונה הרבה פחות בביג. חבל שהנהלת ביג שמתפרנסת כל כך יפה מישראל השנייה לא מכירה את הקליינטים שלה. עכשיו היא תכיר. בדיוק כמו שאנג׳ל למדה להכיר"
תום נחום |  2
אלדד יניב (צילום פלאש90)
רק ביום שישי האחרון, חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, העלה פוסט חריף ונוקב במיוחד על המצב במדינה והשיח סביב הגישה גם של אנשים מימין שמבקרים את הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, כשהכוונה שלו הטור של בן דרור ימיני בידיעות אחרונות. הבוקר (ראשון) קבוצת ביג הודיעה ש"במידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת, נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך  לדיקטטורה", והיו השלכות להצהרה הזו.
בעקבת האיום ששלחה הרשת, המנייה שלה ירדה בשיעור של 2.66% נכון לכתיבת שורות אלה לשער של 32,970 אגורות בלבד. בחודש האחרון איבדה המניה למעלה מ-21.5% מערכה בבורסה לניירות ערך, כשרק בחצי השנה האחרונה איבדה למעלה מ-8%.
 
בתוך כך, גם אנשי תקשורת רבים הגיבו למהלך, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, כתב כך בתגובה לשביתה המתוכננת בביג: "ישראל הראשונה לא קונה בביג. או קונה הרבה פחות בביג. חבל שהנהלת ביג שמתפרנסת כל כך יפה מישראל השנייה לא מכירה את הקליינטים שלה. עכשיו היא תכיר. בדיוק כמו שאנג׳ל למדה להכיר".
כמו כן, גם חברו לפאנל,יותם זמרי, כתב בטוויטר: "לוחמי ביג מסרבים למכור בדיקטטורה!!!". מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל, כתב: "תראו את המניה של חברת ביג, שהודיעה שתשבות בגלל הרפורמה. אם היתה לי חנות במתחם ביג, הייתי תובע את הבעלים". 
כמו כן, מהצד השני, גם מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו כתבה בנושא: "האירוע של ביג ממשיך להתפתח: קודם הודיעה רשת מרכזי הקניות שהיא תשבית את החנויות אם החקיקה תעבור, אח״כ הגיעו האיומים מימין על חרם נגדי, ועכשיו קבוצה של חברות היי טק מודיעה שתעביר את תקציב הקניות שלה לביג כדי לתמוך בה".
עוד נמסר: "חקיקה כזו תהווה פגיעה אנושה בוודאות העסקית והכלכלית של ישראל, ותסכן באופן ישיר ומיידי את קיומנו כחברה מובילה בישראלעל מנת למחות באופן חריג ולמנוע את העברת החקיקה המושחתת הזו, אנו  נשתתף ביום ההשבתה שמתוכנן ביום שלישי. מרכזי ביג מקרית שמונה ועד אילת יושבתו וייסגרו".
לסיום הובטח: "כשהמדינה רועדת ונקרעת מבפנים אין באפשרותנו לשבת על הגדר ובעת הצורך ועם התקדמות החקיקה והביזה של הקופה הציבורית אותה אנו מממנים אף נחריף את צעדנו".
כזכור, גאליס כתב בפייסבוק שלו: "חובה לקרוא. כשאיש ימני כותב את זה כנראה שהגענו לנקודה שחייבים לעצור לפני שהכל יתפרק פה. יותר ויותר אנשים מסביב מדברים על מלחמת אזרחים אפשרית משני הצדדים. איך הגענו לזה? חשובה ככל שתהיה רפורמה או מהפכה במערכת המשפט, זה שווה את זה?????".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלדד יניב הקונסליירי של ברק
    אני 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שהערבים לא אוהבים משת"פים, אני לא אוהב את אלדד יניב. יניב יעץ והכשיר את כל הפעולות על גבול החוק שעשה ברק. לא אהבתי אותו אז ולא אוהב אותו היום שמתחנף לימין. אדם עם חוט שדרה מוסרי מפוקפק שרודף אחרי תשומת לב ומחיאות כפיים. רחוק ממה שהוא אוהב לכנות את עצמו "פעיל חברתי, איש שמאל, המחנה שלי". איש רקוב שתמיד הולך לאיפה שהחמאה מרוחה
    סגור
  • 1.
    אלדד ישר כח
    סימה 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלדד מביא את האמת לציבור
    סגור