תקשורת ומדיה

כוכבי ערוץ 14 מצטרפים לחרם נגד שטראוס: "סתימת פיות"

ההחלטה של שטראוס להפסיק לפרסם בערוץ 14 על רקע סערת דבריו של ארי שמאי והקריאה לשחרור יגאל עמיר נמשכת - יותם זמרי תקף: "שטראוס לא מחרימים רק אותנו, הם מחרימים גם אתכם. לשיקולכם במקרר", אראל סג"ל: "עופרה שטראוס פחות התרגשה מאמירות אנטישמיות של גלית גוטמן על הציבור החרדי. היא לא הפסיקה לפרסם בקשת. "חרדים מוצצי דם" פחות מפריע לשטראוס. זו מלחמה על חופש הביטוי"
מערכת ice |  3
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
פאנליסט 'הפטריוטים', יותם זמרי, כתב בטוויטר שלו כך וקרא גם הוא לחרם נגדי של הימין ושל צופי ערוץ 14 נגד שטראוס: "ימנים, שטראוס מתגעגעים לעולם בו יש רק ערוצים שמטנפים עליכם. שלא תטעו, שטראוס לא מחרימים רק אותנו, הם מחרימים גם אתכם. לשיקולכם במקרר".
מגיש 'הדו"ח של אראל' בערוץ 14, אראל סג"ל, כתב כך: "עופרה שטראוס מפסיקה לפרסם בערוץ 14 וזאת למרות שהערוץ פעל מיד בעקבות האמירה של ארי שמאי. עופרה שטראוס פחות התרגשה מאמירות אנטישמיות של גלית גוטמן על הציבור החרדי. היא לא הפסיקה לפרסם בקשת. "חרדים מוצצי דם" פחות מפריע לשטראוס. זו מלחמה על חופש הביטוי והם רוצים לסתום לנו ולכם את הפה. מבינים?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתם מחזקים כל פעם את דעתי
    מ.מ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא לצפות בכם,לא חייבת להסביר למה כי במילא לא תבינו או לא תקבלו את החלטתי לא לצפות בכם ואולי תקראו לעשות חרם עליי..רק כי החלטתי שלא מתחשק לי לצפות בכם...עופרה שטראוס לא רוצה לפרסם אצלכם וזכותה...אבל לקרוא לחרם?? הגזמתם..
    סגור
  • 2.
    מתגייסים לחרם על שטראוס (ל"ת)
    שמואל א 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    חנופה
    מגלובה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בר אמרו חז"ל, מחניף לרשע סופו נופל בידו. סתמתם את הפה בבוטות לארי שמאי על שהביע דעה ושאל שאלה ,הגבתם לא עניינית וקיבלתם תשובה מידית מכת הצבועים
    סגור