בעולם

דה רוק נגד הפלסטינים: "נגעל מהרציחות האכזריות והחטיפה"

הכוכב ההוליוודי במתקפה על חמאס: "אני לא מתיימר לדעת הכל על הסכסוך המורכב במזרח התיכון. זה דורש הבנה עמוקה, הקשר וניואנסים - מה שאני כן יודע הוא שמעשי טרור מלאי שנאה כמו אלה לעולם אינם מוצדקים"
מערכת ice |  1
דוויין גונסון (צילום מתוך האינסטגרם)
הסלבס ברחבי העולם, ממשיכים לתמוך בישראל, לפחות מרביתם המכריע מלבד כמה שמתעקשים לייצר סימטריה לא הגיונית בין הצדדים. כוכב ה-WWE והקולנוע דוויין 'דה רוק' ג'ונסון הביע מסר נוקב במיוחד שהגיע ל-400 מיליון העוקבים שלו ברשת החברתית.
המתאבק אדיר המימדים כתב: "אני שבור לב, כועס ונגעל מהרציחות האכזריות והחטיפה של יהודים באמצעות המעשים הנוראיים של קבוצת הטרור חמאס.  האובדן ההולך וגובר של חייהם של ישראלים ופלסטינים חפים מפשע צובט את הלב כשהמלחמה הזו מסלימה לממדים עצומים".
 
עוד הוסיף הכוכב ההוליוודי: "אני לא מתיימר לדעת הכל על הסכסוך המורכב במזרח התיכון. זה דורש הבנה עמוקה, הקשר וניואנסים - מה שאני כן יודע הוא שמעשי טרור מלאי שנאה כמו אלה לעולם אינם מוצדקים".
לסיום הוא ביקש להדגיש כי: "אני מגנה ומוקיע את הטרור, וברגע הרסני זה, לבי עם כל הקורבנות התמימים והמשפחות המתאבלות על יקיריהם האבודים. אני מתפלל לחמלה.  אני מתפלל על כל החיים החפים מפשע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .
    Naor 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ציוני יותר מגל גדות
    סגור