תקשורת ומדיה

אופירה אסייג רותחת מזעם: "חתיכת צבוע ושקרן, שתתהפך לך הבטן"

מגישת קשת 12 הוותיקה אופירה אסייג העלתה סטורי עם הידיעה על כך שמזכ"ל האו"ם לא יצפה בסרט וכתבה: "באו"ם: מזכ״ל האו״ם לא הגיע להקרנה המיועדת לאנשי ציבור ומשלחות. חתיכת צבוע שקרן , שב לראות את ״סרט הזוועות״ שתתהפך לך הבטן קצת"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אמש (שני) הוקרן סרט הזוועות בבניין האו"ם. להקרנה הגיעו למעלה מ-300 שגרירים, דיפלומטים, בכירי או"ם ומנהיגים יהודים. השגריר גלעד ארדן, נאם ראשון וציין את יום הילד הבינלאומי והזכיר את פשעי המלחמה החמורים בהיסטוריה.
אחריו נאם מסעב חסן יוסף, בנו של השייח' חסן יוסף ח'ליל, ממנהיגי תנועת חמאס ביהודה ושומרון, "הנסיך הירוק" שנחשב לאחד מסוכני השב"כ החשובים ביותר בישראל עלה לדבר והסביר מה הוא למעשה ארגון חמאס הרצחני. בלט בהיעדרו מזכ"ל האו"ם שמתחילת המלחמה מספק אמירות שערורייתיות בנוגע למלחמה.
מגישת קשת 12 הוותיקה אופירה אסייג העלתה סטורי עם הידיעה על כך שהוא לא יצפה בסרט וכתבה: "באו"ם: מזכ״ל האו״ם לא הגיע להקרנה המיועדת לאנשי ציבור ומשלחות. חתיכת צבוע שקרן , שב לראות את ״סרט הזוועות״ שתתהפך לך הבטן קצת".
אם הוא לא הרתיח את דמם של הישראלים מספיק, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש תקף את ישראל בעקבות המלחמה ברצועת עזה, ואמר כי מספר האזרחים שנהרגו בעזה הוא "חסר תקדים" בהשוואה לכל סכסוך בעולם מאז 2017. 
בין היתר הוא טען במסיבת עיתונאים שכינס: "מה שברור הוא שבמשך כמה שבועות נהרגו אלפי ילדים. זה מה שחשוב. אנו עדים להרג של אזרחים שאין שני לו, והוא חסר תקדים בכל סכסוך מאז שאני מזכ"ל האו"ם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אום שמום
    ר,ב. ת''א 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזכל האום שמום יכול לדחוף אצבע ולשיר הללויה ,זה בן של אלף zונות
    סגור
  • 2.
    מזכ"ל האו"ם
    ענבל מנור 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האירגון בו אתה עומד בראשו הוא פרו-פלשתיני וממש לא נוקט עמדה נייטרלית בסכסוך היהודי-ערבי. לא יכול להיות שאינך מודע לכל האמצעים ישראל נקטה למיזעור הפגיעה באזרחים בפעולות צה"ל ברצועת עזה. ובכ"ז אתה מאשים את ישראל במצב, למרות זכותה המלאה לפעולות הגנה על מדינת ישראל.
    סגור
  • 1.
    אופירה 'היקרה' את תקלה ותפרשי כל עוד אפשר (ל"ת)
    רון 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נראה שאתה התקלה (ל"ת)
    לילי 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור