תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 מתפוצץ: "אנחנו הנאצים הגרועים בעולם"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, הגיב לדיון נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג: "ב-48' היו כאן בערך 200 אלף פלסטינים, עכשיו יש 5 מיליון. אין עם שגדל ככה. אנחנו המשמידי עם הכי גרועים בעולם וכל עם שרוצה לגדול שיגיע לכאן"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
ישראל עומדת מהשבוע שעבר לראשונה בתולדותיה בפני בית הדין הבינלאומי בהאג, זאת לאחר שדרום אפריקה הגישה נגדה תביעה לבית הדין הבינלאומי בחשד שהיא מבצעת רצח עם בתוך רצועת עזה. מדובר בדיון דרמטי, מאחר ובית הדין יכול להורות בפני מדינת ישראל צו שיורה לה להפסיק בצורה חד צדדית את המלחמה בעזה. זאת למרות שתוצאות המשפט יפורסמו רק בעוד מספר שנים.
אמש (שבת), פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, התייחס לדיון בהאג ואמר: "הדיון הוא על 'רצח עם'. כשהגענו לפה ב-48' היו כאן בערך 200 אלף פלסטינים, עכשיו לפי החישובים שלהם יש 5 מיליון. אין עם שגדל ככה. אנחנו הנאצים הגרועים בעולם, המשמידי עם הכי גרועים בעולם וכל עם שרוצה לגדול שיגיע לכאן".
בתוך כך, בשבו שעבר בשידור ברדיו גלי ישראל בתוכניתם של יותם זמרי ונועם פתחי התארח הפרופ' משה כהן אליה, מומחה למשפט חוקתי וחברם של פתחי וזמרי לפאנל 'הפטריוטים' בערוץ 14, שהגיב לנושא ואמר: "לא צריך להסתכל על האירוע הזה כאירוע אסטרטגי אלא יותר אירוע של תרחישי ניהול המלחמה ובקרת נזקים במישור הבינלאומי", פתחי הגיב: "בקרת נזקים אתה אומר על אמירות של ח"כים למיניהם?", כאשר פרופ' כהן אליה השיב: "כן, נאמרות אמירות חסרות אחריות".
זמרי הוסיף ושאל: "בן אדם מכל עם שרוצחים לו 1300 איש לא יכול להגיד 'צריך לשחוט את כולם שם'?" פרופ' כהן אליה ענה: "לא. את כל מי שהיה מעורב ברצח והיה חלק מהשיטה - בהחלט כן. אבל אתה לא יכול להגיד 'לשרוף את כל עזה'".
 
בנוסף, מי שהגיבה לדיון התקדימי בהאג היא מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שכתבה בחשבון הת'רדס שלה כך: "החל הדיון בהאג נגד ישראל. דיווח שישראל ביקשה לצרף את סרט הזוועות לדיון בהאג - הבקשה נדחתה. בושה!!! בהצלחה אהרון ברק". באנגלית כתבה: "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה! זכרו זאת!! לא משנה מה הם אומרים. וכולנו תומכים בזה".
אמנם בית הדין יכול להורות על הפסקת המלחמה במיידי, אולם אין לצו זה משמעות החלטית, אלא בעיקר סמלית ומדינית. במידה והצו אכן יוטל כלל לא בטוח כי ארצות הברית תוכל להמשיך ולהטיל וטו על החלטות נגד מדינת ישראל במוסדות האו"ם. מלבד לעניין המלחמה, מדינות המערב לא יורשו לספק סיוע למדינת ישראל.
ישראל נמצאת בסיכון מכיוון שבזמן על הצטרפותה לאו"ם היא חתמה על אמנה למניעת רצח עם עקב אירועי השואה. מדובר בפעם הראשונה בהיסטוריה בה ישראל נתבעת בבית הדין הבינלאומי, זאת לאחר שבשנות ה-50 הייתה בצד השני כשתבעה את בולגריה בגין הפלת מטוס.
הפרופסור למשפטים אלן דרשוביץ התומך בישראל התייחס לעניין במהלך טור שכתב לפורבס ישראל: "בניגוד לעבר האנטי ציוניים כיום מונעים משנאת יהודים, מדובר בגרסה מודרנית של האנטישמיות הקלאסית, אותם אנטי-ציוניים לא תומכים בזכותם של הכורדים ואוכלוסיות נוספות במדינה ולא גינו את חמאס בגין מתקפת הרצח, רבים מצעירים אלה לא יודעים כי הם תומכים ברוצחי הומואים, פמיניסטיות ומתנגדיהם. גזענות זו נגד היהודים עשויה בקרוב להתפשט לכלל העולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לגמרי נכון , לו ידענו להשמיד לא היו לנו בעיות היום (ל"ת)
    דן 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור