טלוויזיה

הפטריוטים בערוץ 14 בהפתעת ענק: זה מה שקרה בשידור

רגע מפתיע במיוחד נרשם במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14, כאשר חדי העין הבחינו בקהל בלא אחר מאשר לירן חולצה אפורה, שלבש במפתיע חולצה בצבע שחור
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
לא ברור אם זה היה מתוכנן, אך במהלך שידור 'הפטריוטים' אמש (שלישי) בערוץ 14 הופיע אחד הפרצופים המוכרים ביותר בתקשורת הישראלית, כאשר בקהל ישב לא אחר מאשר לירן אלזסר, הלא הוא לירן חולצה אפורה, שלבש... תחזיקו חזק... חולצה שחורה! (או לכל הפחות אפור כהה במיוחד).
בתוך כך, על אף נתון רייטינג פושר יחסית של 7.8% ו-212 אלף צופים, 'הפטריוטים' של ערוץ 14 סיפקו ביום שני רגע מרגש ומרשים במיוחד במהלך השידור החי, כאשר פרסמו בקשה לתרומה מצד אחותו של לוחם גולני מארו אלם ז"ל, שנפל ב-7 באוקטובר, שביקשה להכניס ספר תורה לזכרו.
בתחילת השידור גויסו מעט פחות מ-50 אלף שקל, כאשר בסיומו של השידור, רבע שעה בלבד לאחר פרסום הבקשה, צופי ערוץ 14 פתחו את הלב ואת הכיס והסכום שגויס למען המטרה המרגשת עמד על לא פחות מ-300 אלף שקל, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים', יותם זמרי, פרסם תמונה שחושפת כי גויסו בסיום התוכנית 326,066 שקל, סכום שהמשיך לטפס מאז, וכתב: "הזיה מה שקרה הערב בפטריוטים", תוך שהוא מוסיף אימוג'י לב אדום.
  
מבחינת נתוני הרייטינג 'הפטריוטים' רשמו ערב מעט פחות מוצלח, כאשר עידו רוזנבלום פתח אמש (שני) עונה חדשה אחרי הרבה מאוד שנים של הפסקה, של 'מונית הכסף' בקשת 12 ולפי הנתונים שהשיג, נראה שהצופים התגעגעו מאוד לשעשועון שיצא לדרך כבר לפני למעלה מ-16 שנה.
 
רוזנבלום השיג בפרק הבכורה 21.9% ו-567 אלף צופים, בעוד הפטריוטים של ערוץ 14 חזרו למקום השני עם 7.8% ו-212 אלף צופים. זהו זה בכאן 11 עם 6.9% ו-169 אלף צופים, מה שאפשר עם גורי אלפי השיגה 4.1% ו-121 אלף צופים וסיימה לפני טיול אחרי צבא בכאן 11 עם 4% ו-98 אלף צופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה