דעות

חוסר הצדק זועק לשמיים, יש בישראל אזורים סוג ב'

"המדינה היא הפושעת" עניתי כשנשאלתי על בנייה בלתי חוקית ביהודה, שומרון ובנימין, כשעליתי ארצה עליתי לירושלים ולא אמרו לי שיהיו אזורים בליבת ארץ ישראל שייחשבו לאזורים סוג ב'. הליכוד זה המקום לקדם אג'נדות, לא מקום לג'ובים וסידורי עבודה
ח"כ גדי יברקן |  13
גדי יברקן (צילום אופיר גפקוביץ)
"המדינה היא הפושעת", כך אמרתי בריאיון מול ח"כ ממרצ כשנשאלתי על בנייה בלתי חוקית ביהודה, שומרון ובנימין. כשעליתי ארצה עליתי לירושלים ולא אמרו לא שיהיו אזורים בליבת ארץ ישראל שייחשבו לאזורים סוג ב'. האמירות הללו הופכות אותי פעמים רבות לדמות הבולטת ביותר בכנסי הבחירות של הליכוד.
אנשים עוצרים אותי, קמים ומוחאים כפיים. אתמול (רביעי) בכנס באריאל מספר אנשים שלא הכרתי בעבר צעקו לי "אני אצביע לך" באמצע שדיברתי. זה היה מרגש וזה לא קורה אצל מועמדים אחרים שדיברו לפני או אחרי. תמיד אני מדבר על כך שהליכוד זה המקום לקדם אג'נדות – ולא מקום לג'ובים וסידורי עבודה.
 
העמידה העיקשת שלי למען חירויות הפרט תופסת גם היא את אוזני פעילי הליכוד. נכון, קשה ללכת נגד הזרם, אבל עוד יותר קשה לעמוד מהצד כשחוסר הצדק זועק לשמיים. מאז שאני זוכר את עצמי כפעיל חברתי נאבקתי כנגד עוולות חברתיות ופגיעה בחירויות הפרט. כסגן השר לביטחון פנים וכחבר כנסת עסקתי בנושאים הללו ביתר שאת.
עמדתי כחומה בצורה כנגד כל פגיעה בזכויות הפרט. נאבקתי נגד התו הירוק, שפגע בצורה קשה ללא תכלית בחירות הפרט, בחופש התנועה, בכבוד האדם ובחופש העבודה. הצבעתי נגד חוק הסמכויות הדרקוני, וכן נגד חוק חיפוש ללא צו שופט. משמעות החוק: שוטר יוכל להיכנס אליך לבית בכל רגע נתון ללא צו שופט - עוולת נוראית במדינה יהודית ודמוקרטית.
בנוסף, העברתי את חוק לביטול עיקול רישיון נהיגה בגין חוב הוצאה לפועל - חוק שפגע בחירות הפרט ובחופש התנועה ומנע מחייבים להתפרנס ולהשיב את חובותיהם. החוק גרם לחלק מהאזרחים במקרי קיצון להיות עבריינים ולהמשיך לנהוג ללא רישיון נהיגה בתוקף על מנת להתפרנס, ובכך המדינה עודדה אותם לעבור על החוק.
כמו כן, אני מנהל בכל זירה אפשרית מלחמת חורמה ומאבק אינסופי לחיזוק ערכי המדינה היהודית. צריך לזכור - מדינת ישראל היא מדינה יהודית לפני שהיא דמוקרטית. הדמוקרטיה אבל היא שיטת משטר חשובה, אבל השיטה אמורה לשרת את התכלית, ולא להפך. השמאל הישראלי משתמש בדמוקרטיה ככלי ניגוח לערכי המדינה היהודית - ובכך פוגע גם בדמוקרטיה וגם ביהדותה של המדינה.
 
נכון להיום, עימות הבחירות הנצפה ביותר ברשתות החברתיות היה שלי מול אפרת רייטן מהעבודה. כ-400 אלף צפיות בשילוב פייסבוק וטיקטוק, ובכלל, בזכות הכנות ואמירת האמת שלי, הפכתי לאחרונה לכוכב ברשת הטיקטוק. ההפנמה שמדינת ישראל היא קודם כל ובראש ובראשונה יהודית הינה  חשובה ואסטרטגית מול אויבנו בסביבה וכנגד אויבים מבית. ישראל היהודית היא עובדה מוגמרת שאין עליה עוררין. מי שחי בתוכנו יחיה עם זה יחיה עם זה - אם ירצה או לא ירצה!
 
בנוסף, בכירים בליכוד, יחד עם עיתונאים בכירים יודעים שאני שווה 2-3 מנדטים. רואים את זה בהבדלים בין הבחירות שלא הייתי בליכוד – שם הליכוד זכו ב-33 מנדטים לבין החזרה שלי לליכוד (36). הראיתי בברור לנתניהו שהשוני היה בריכוזי של עולי אתיופיה.
למען האג'נדות והערכים שאני מייצג, אני קורא לכם להצביע עבורי, לשכנע מתפקדי ליכוד להצביע עבורי או לסייע ולהתנדב בבחירות המקדימות בתנועת הליכוד שיתקיימו ב-10.08.2022. בשם השם נעשה ונצליח.
*הכותב הינו חבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אתה בעצמך סוג ב
    ד. 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה לעדה האתיופית. כלב בן כלב, ימח שמך.
    סגור
  • 12.
    אתה בעצמך מסוג ז. בהתנהגותך הוכחת. (ל"ת)
    אקספרט 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 11.
    אתה והליכוד שאתה כרגע משתייך אליו אשמים בכך באופן ישיר
    א.ל. 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין לך למי לבוא בטענות זולת עצמך. אין בליכוד אף חבר כנסת שאזרחי ישראל מעניינים אותו. כל חבר כנסת ושר חבר בלובי אחר ככה אי אפשר לנהל מדינה ולכן אין לך סיבה לבוא בטענות.
    סגור
  • 10.
    חחחחחחחחחחחחחחח
    ערן 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האיש שקופץ ממפלגה למפלגה בהתאם לג׳וב במובטח לו מדבר על סידורי ג׳ובים. שנייה, רגע, הנה עוד - חחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 9.
    עברת למפלגה שכולה עבריינים
    הראיס 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ערקת למפלגת עבריינים, שנמצאת 12 שנים בשלטון, ואתה לא מבין שיש אזורים סוג ב' ? מה ציפית למצוא שם ? אתה בסה"כ איש קטן ועלוב שלא תורם כלום חוץ מלדקלם דפי מסרים לאדונך ולמלכתך
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    נאום העריק והשקרן.
    בתי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא עשה כלום ושום דבר מלבד לדאוג לעצמו
    סגור
  • 7.
    אין אג'נדה
    בן 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מפלגת העבודה, כחול לבן, ליכוד...מה הלאה? לאיזו מפלגה הוא יעבור עכשיו?
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד. קודם כל יהודית. מדינת כל אזרחיה = הרס ישראל (ל"ת)
    הקמנו מדינת עם יהודי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    גדי הוא אחד האנשים הכי איכותיים בפוליטיקה שלנו.שכוייח. (ל"ת)
    צ'יריצ' 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 4.
    איזה איש קטן
    רון 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מוחאים לך כפיים? על מה בדיוק? מה עשית לטובת הציבור חתיכת קשקשן
    סגור
  • 3.
    חחח ממש בית מרקחת הליכוד -המקום הכי צבוע במדינה (ל"ת)
    לא הכי חכם 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 2.
    בישראל יש גם אזרחים סוג "ז". האזרחים הם שק חבטות. (ל"ת)
    םש 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    הסתדרת יפה בישראל (ל"ת)
    מכלוף 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור