מינויים

שופרסל ממשיכה בשינויים הדרסטיים: אלו הדירקטורים החדשים ברשת

הדירקטורים החדשים הם חזי צאיג מנהל מרכז ההשקעות לשעבר במשרד הכלכלה, צילי נווה שהיא אשתו של יו"ר כלל ביטוח לשעבר דני נווה, ארז כלפון, שמשמש כיו"ר קצא"א ויו"ר מינהלת ליגת העל בכדורגל; פרופסור יצחק שפירא, סמנכ"ל בית החולים איכילוב; והאחרון הוא משה ויינגרטן, מנהל קרן באלטשולר שחם
מערכת ice | 
שופרסל (צילום vecteezy, unsplash)
הדירקטוריון של שופרסל מתחיל לקבל צורה. אחרי שנודע שהיו"ר איציק אברכהן יקבל פיצוי שמן בעקבות רכישת האחים אמיר כרבע ממניות הרשת ויעזוב מידית את תפקידו עם כניסת האחים לרשת החל מאמש [ראשון], שמות חדשים שירכיבו את הכוורת החדשה ברשת נחשפים וכן את הדירקטוריון החדש.
מסתבר שהאחים שלומי ויוסי אמיר מנפחים את דירקטוריון שופרסל עם מינוי של שישה דירקטורים חדשים בחברה, כך על פי כלכליסט שפרסם כי דירקטוריון שופרסל אישר את המינויים, שעתה צריכים גם את אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות כדי שהמהלך ייכנס לפועל.
על פי כלכליסט, הדירקטורים החדשים הם חזי צאיג מנהל מרכז ההשקעות לשעבר במשרד הכלכלה, צילי נווה שהיא אשתו של יו"ר כלל ביטוח לשעבר דני נווה שהתמודדה על תפקיד שופטת בבית משפט השלום), ארז כלפון, שמשמש כיו"ר קצא"א ויו"ר מינהלת ליגת העל בכדורגל; פרופסור יצחק שפירא, סמנכ"ל בית החולים איכילוב; והאחרון הוא משה ויינגרטן, מנהל קרן באלטשולר שחם.  לאחר שהדירקטורים החדשים יאושרו, שלומי אמיר ימונה כמנכ"ל הרשת במקום אורי וטרמן.
 
אחרי שבידיעות אחרונות פורסם הבוקר כי כי יחד עם האחים אמורה להצטרף גם אלה ברין, ששימשה כמנהלת הסחר של רשת פרשמרקט בבעלותם של האחים לשעבר, ויש להם הערכה כלפיה כאשת מקצוע, עולה שם נוסף, תום יונאי.

ב-TheMarker פורסם כי יונאי ישמש העוזר ויד ימינו של שלומי אמיר בניהול הרשת. יונאי, בן 39, שימש יועצו הבכיר של שר האוצר לשעבר משה כחלון עד שפרש מתפקידו בשנת 2017. בעבר היה גם מנהל קשרי החוץ של מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב, ויד ימינו של הבעלים מיטש גולדהאר, המיליארדר היהודי־קנדי שהקבוצה מליגת העל שייכת לו.
על פי דה מרקר, יונאי נחשב לאחד ממקורביו גם של איש ניר צוק, מייסד חברת הסייבר האמריקאית פאלו אלטו נטוורקס, שהקים את ערוץ 'רלוונט' ואף היה חלק מצוות ההקמה של הבנק הדיגיטלי "אש" שנכנס לפעולה.
המנכ"ל אורי וטרמן, ימשיך בתפקידו עד לסוף חודש מאי 2024, זאת כדי לחתום על הדוחות הכספיים לרבעון הראשון. שני האחים יתרכזו בחודש הקרוב לפחות בחפיפה מסודרת כדי שיכנסו בצורה חכמה לתפקיד. אברכהן ועמיתו וטרמן לא ייצאו מקופחים מסיום תפקידם שמוערך בכ-14 מיליון שקל, אברכהן יקבל כ-8 מיליון שקל, כ-6 מיליון שקל יקבל וטרמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה