מינויים

כאן במינוי חדש: זה הסופר שיגיש תכנית ריאיונות

הסופר אשכול נבו מצטרף לכאן רשת ב' ויגיש תכנית ראיונות שבועית: "בני אדם מסקרנים אותי. זאת הסיבה שאני כותב וזאת הסיבה שאני נלהב לקראת הרפתקת הרדיו הזו, שתאפשר לי, פעם בשבוע, לצלול לשיחה אינטימית עם האנשים הכי מרתקים שיש כאן"
מערכת ice | 
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום ויקיפדיה)
אשכול נבו, מהסופרים המוערכים בארץ, מצטרף אל תחנת האקטואליה המובילה בישראל - כאן רשת ב', והוא יגיש את התוכנית "שניים עם אשכול נבו", תכנית ראיונות אישית, בכל שבת ב-11 בבוקר. בכל תוכנית יארח נבו דמויות בולטות ומסקרנות לשיחה מלב אל לב, על הנושאים העומדים בלב סדר היום. התוכנית תהיה זמינה באתר, ביישומון כאן ו-ב"כאן הסכתים" ובכל פלטפורמות ההסכתים.
ספריו של נבו, בהם "ארבעה בתים וגעגוע" "משאלה אחת ימינה" ו"גבר נכנס בפרדס" תורגמו לשלוש עשרה שפות, נמכרו ביותר ממיליון עותקים בארץ ובעולם וזכו לפרסים ולשבחים. אבל בעצם - הוא תמיד חלם לשדר ברדיו.
 
נבו אמר לאחר כניסתו לתפקיד בכאן תאגיד ההשידור: "בני אדם מסקרנים אותי. זאת הסיבה שאני כותב וזאת הסיבה שאני נלהב לקראת הרפתקת הרדיו הזו, שתאפשר לי, פעם בשבוע, לצלול לשיחה אינטימית עם האנשים הכי מרתקים שיש כאן".

אשכול נבו. צילום: הניקה בוגנברגר
שרון עמית, מנהלת כאן רשת ב', מסרה: "להקשיב לרדיו זה כמו לקרוא ספר טוב, והחיבור של נבו עם כאן רשת ב הוא תחילתו של סיפור. אנחנו שמחים על הצטרפותו של אשכול נבו לנבחרת המגישים של כאן רשת ב, המאזינים שלנו מוזמנים להיות חלק מסיפור בהמשכים, בכל שבת בבוקר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה