מינויים

כתבת חדשות 12 בג'וב חדש: מה התפקיד הבא שלה?

לי נעים כתבת חדשות 12 נשארת בחברת החדשות ומקבלת ג'וב חדש, באיזה תחום היא תסקר?
מערכת ice |  1
לי נעים (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
לי נעים, הכתבת והמבזקנית של חדשות 12, משתדרגת ומקבלת תחום סיקור חדש כך אישרה היום (ראשון) בדף הטוויטר שלה. נעים תצטרף לדסק המשפט והפלילי של חברת החדשות ותסקר באזור תל אביב לצידו של גיא פלג.
נעים בתחום העיתונות החל משנת 2007 כשהייתה כתבת תרבות ומפיקה ברדיו דרום. בהמשך, נעים הצטרפה לחדשות 12 כתחקירנית של עודד בן עמי ברצועה של 18:00 ובהמשך הייתה רכזת מחלקת התחקירים של המהדורה וכתבת ב"תוכנית חיסכון". עד שלפני כ-4 שנים מונתה לכתבת ומגישת מבזקים.
 
במשך 4 השנים האחרונות, נעים סיקרה בעיקר כתבות חברתיות ועשתה תחקירים. אחד התחקירים המפורסמים שלה היה בנוגע לתיק 1000 והתנהלות של ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו והמיליארדרים המעורבים. בנוסף, ספגה ביקורות קשות ברשתות החברתיות מצידו של יאיר נתניהו בעקבות תחקיר בנוגע אליו.
המינוי של נעים הגיע בהודעה ששלח עורך המהדורה גיא סודרי לעובדים. נעים עצמה אישרה בדף הטוויטר שלה את הידיעה: "שמחה להצטרף ככתבת משפט לצד גיא פלג החד והמעולה. לסיפורים חדשים, תחקירים ועוולות חברתיות דברו איתי"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנותקת
    יעקב פ 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבת חדשה עם דעות של שמאל הזוי בתוכנית דיברה על שיתוף אזורי עם ירדן והרווח הישראלי בהסכם המים. אן שום הסכם יש רק היתרפסות של בנט בהברת מיליוני קוב לירדן על חשבון יבוש הכינרת
    סגור