מינויים

אתר הנוער 'פרוגי' מינה עורך ראשי חדש

משה אבוטבול, ששימש כעורך משנה בשש השנים האחרונות, מונה לתפקיד העורך הראשי בו יחליף את אורטל כהן-לוי: "שמח ונרגש להוביל את האתר בו התחלתי את דרכי התקשורתית"
מערכת ice | 
משה אבוטבול (צילום אור דנון)
משה אבוטבול מונה לתפקיד העורך הראשי של 'פרוגי'. אבוטבול (26) יחליף את אורטל כהן-לוי בתפקיד העורך הראשי של אתר הנוער 'פרוגי', לאחר שש שנים בהם שימש כעורך המשנה.  
את דרכו באתר התחיל אבוטבול כבר בגיל 15 ככתב הנוער ושימש הן ככתב בידור, והן כעורך מדור טלוויזיה ובידור. לאחר הצבא מונה לתפקיד עורך המשנה אותו מילא עד היום, כאשר הוא משמש בין היתר גם כמגיש הראשי של התכניות השונות, ביניהן תוכנית הדגל "א' ועד ת'".
משה אבוטבול אמר לאחר המינוי: "אני שמח ונרגש להוביל את האתר בו התחלתי את דרכי התקשורתית. פרוגי הוא לא רק הבית שלי כבר למעלה מעשור, אלא משפחה לכל דבר וגוף התקשורת המוביל בקרב בני הנוער בישראל. ברצוני להודות לשותפתי בשנים האחרונות, אורטל כהן-לוי, שלימדה אותי המון והייתה חלק בלתי נפרד מהפיכתו של פרוגי למותג שהוא כיום".
המנכ"ל אלכס נסטר מוסיף: "משה הוא אחד מאבני הדרך של פרוגי, ואין לי ספק שימשיך להוביל אותנו ואת הנוער בישראל קדימה. אני מאחל למשה ולילך הצלחה רבה בתפקידם החדש".
כחלק מהצמיחה המתמדת במערכת מונתה גם לילך מרקוביץ' (28) לתפקיד עורכת המשנה לצידו של אבוטבול, לאחר שכיהנה בתפקידים שונים במערכת ״ידיעות אחרונות״ וב-ynet ככתבת ומפיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה