מינויים

זה המעבר המסקרן מרשות מקרקעי ישראל לקבוצת הנדל"ן הבכירה

עדיאל שמרון, מנהל רמ"י לשעבר, מצטרף לקבוצת עץ השקד וישמש כמנכ"ל התאגיד המשותף של קבוצת הביטוח והפיננסים הראל ועץ השקד בתחום הדיור להשכרה. ומה כולל הרזומה שלו?
מערכת ice |  1
עדיאל שמרון (צילום יוטיוב/ מרכז השלטון המקומי בישראל)
מנהל רשות מקרקעי ישראל לשעבר, עו"ד עדיאל שמרון, ימונה למנכ"ל התאגיד המשותף של קבוצת הביטוח והפיננסים הראל ועץ השקד נדל"ן בתחום הדיור להשכרה. מינוי זה מגיע לאחר שבאוקטובר האחרון קבוצת הראל רכשה 20% מחברת עץ השקד נדל"ן בהשקעה של 60 מיליון שקל, וכחלק משיתוף פעולה זה השתיים הקימו תאגיד משותף אשר פועל לבניית מקבצי דיור המיועדים להשכרה.
שמרון כיהן כמנהל רמ"י בין השנים 2015 – 2020, במהלכן הגביר את מעורבותה של הרשות בענף המגורים והתשתיות וכן סייע ליישם את מדיניות הממשלה בתחום הדיור והנדל"ן. בתקופת כהונתו, הרשות הפכה לזרוע היזמית של הממשלה בתחום המגורים והפרויקטים הלאומיים.
 
אבי מנדלר, יו"ר קבוצת עץ השקד: "החיבור עם קבוצת הראל היווה אבן דרך משמעותית בהמשך הצמיחה של עץ השקד תוך הגדלת היקף הפעילות שלה. עדיאל, אשר מביא עימו ניסיון רב, תוך הובלת מהלכים מורכבים שהשפיעו על כל ענף הנדל"ן בשנים האחרונות, הינו תוספת איכותית ומשמעותית לחיבור זה ולחברה בכלל. אני מברך את עדיאל על הצטרפותו וסמוך ובטוח כי מינויו יסייע בהמשך קידום ופיתוח החברה בכלל ותחום הדיור להשכרה בפרט".
עדיאל שמרון: "אני מודה לקבוצת הראל ולחברת עץ השקד על האמון שנתנו בי. ענף הדיור להשכרה המוסדי מתפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות ומהווה אמצעי חשוב נוסף בסל הפתרונות למשבר הדיור אשר החריף לאחרונה. אני סמוך ובטוח שניסיונה הרב של עץ השקד, יחד עם המקצועיות והגב הפיננסי המשמעותי של הראל, יביאו את החברה להיות גורם מוביל בענף זה".
 
עץ השקד היא קבוצת נדל"ן ישראלית איכותית בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים ביזמות וביצוע. הקבוצה בונה מדי שנה עשרות אלפי מטרים של שטחי מגורים, תעסוקה, מסחר והתחדשות עירונית בכל רחבי הארץ. החברה מונה כ- 200 עובדים ועובדות הפרוסים במשרדי המטה באזור התעשייה פולג נתניה, ובכל אתרי הביצוע.
בין הפרויקטים המובילים של החברה נמנים: בניין "כאן תאגיד השידור" בירושלים, שכונת "הרכס" בעתלית, פרויקט "זמנהוף מגורי יוקרה" בתל אביב ופרויקט "NXT Towers" בבת ים. חברת עץ השקד ידועה באיכות התכנון והביצוע המוקפדים והאיכותיים בשילוב עם קשר ישיר, שקוף ומזמין עם לקוחות הקצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שידוך מצוין
    אחד שיודע 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש משכמו ומעלה מצטרף לחברת נדלן הכי טובה בארץ בהצלחה!
    סגור