מינויים

טובורג, קרלסברג וצופיפניקית: המינוי החדש והיצירתי של מכללת אורנים

תמרה לסינג מונתה לסמנכ"לית שיווק, תקשורת וקשרי ציבור של מכללת אורנים. ומה כולל הרזומה שלה? רמז: שילוב נרחב של עולמות השיווק והבירה
אור בוקר | 
תמרה לסינג (צילום באדיבות מכללת אורנים)
מכללת אורנים התחדשה בתחום התקשורת עם מינויה של תמרה לסינג לסמנכ"לית השיווקף תקשורת וקשרי ציבור. לסינג בת 41 המתגוררת בתל אביב, שימשה בעשור האחרון במגוון תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק והאסטרטגיה. בין היתר שימשה כמנהלת שיווק של המותגים הבינלאומיים טובורג וקרלסברג. לסינג מתמחה במהלכים שיווקיים חדשניים ופורצי דרך, ביצירת מותגים נחשקים ובהגעה לקהלי יעד מגוונים.
 
לסינג הינה בוגרת תואר שני M.sc מאוניבריסטת תל אביב במדעי הניהול וכן התמחתה בהתנהגות ארגונית וייעוץ לחברות מובילות, לפני שעשתה את השינוי לעולמות השיווק והאסטרטגיה. כאמור, כעת היא תהיה אחראית במסגרת תפקידה על מערך השיווק, הפרסום, התקשורת, היח"צ וקשרי הציבור של מכללת אורנים.
"בתור מורה-חיילת וצופיפניקת לשעבר, ההנאה מחינוך וההכרה בחשיבותו זורמת בעורקיי. אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את האתגר הלא פשוט של להביא דור חדש של מנהיגים חינוכיים לחברה הישראלית ולמצוא את הדרך להראות להם שהבחירה בחינוך מביאה עימה ערך רב שאין שני לו במקצועות אחרים", אמרה לסינג. "מכללת אורנים מובילה את הכשרת אנשי ונשות החינוך בישראל כבר 70 שנה, תוך כדי התחדשות בלתי פוסקת וצפיית פני העתיד, ואני גאה להצטרף למקום מלא השראה".
 
לסינג, שנכנסה לתפקידה החדש, החליפה את תהל בוטבול ששימשה לפניה כמנהלת השיווק של המכללה ותעסוק מעתה בהקמת קהילת בוגרי אורנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה