מינויים

קארפור מחממת מנועים: זה הבכיר שגייסה משופרסל

רק אתמול נכנס לתפקידו מנכ"ל יינות ביתן החדש, והרשת שתסב את סניפיה לסניפי קארפור גייסה בכיר בשופרסל, שעוזב אותה אחרי 20 שנה
מערכת ice | 
רשת קארפור (צילום flickr)
רשת קארפור שנכנסה לארץ השנה מחממת מנועים לקראת פתיחת הסניפים: בכיר נוסף בשופרסל עוזב לטובת הרשת הצרפתית.
היום דווח כי מנהל מחוז הצפון של ענקית המזון שופרסל, יעקב סודרי, יעזוב את תפקידו על מנת להשתלב בצמרת יינות ביתן שסניפיה יהפכו בעתיד הקרוב לסניפי קארפור.
סודרי עבר כברת דרך משמעותית בשופרסל במשך יותר משני עשורים. בין היתר שימש בתפקיד מנהל סניף, מנהל אשכול דרום, וכאמור בתפקיד מנהל מחוז צפון של הרשת. סודרי נחשב בשוק המזון כמנהל מוערך, ועזיבתו מפתיעה לנוכח קרבתו ליו"ר שופרסל הנכנס, איציק אברכהן.
 
נזכיר כי אתמול נכנס לתפקידו אורי קילשטיין מנכ"ל יינות ביתן. במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית לארץ, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור. 
 
לקילשטיין בן 49, נשוי ואב לארבעה, ניסיון רב בתחום הקמעונאות. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קניוני עזריאלי, וקודם לכן שימש כמשנה למנכ"ל שופרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת. בהשכלתו, קילשטיין הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ובמשפטים מאוניברסיטת תל-אביב, ובעל תואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, הוא בוגר קורס ניהול מתקדם מאוניברסיטת הארווארד (AMP). הוא הגיע לקמעונאות ממקינזי שם התמחה בניהול פרויקטים בינל' של חברות קמעונאיות עולמיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה