מינויים

שופרסל מנערת את ההנהלה: בכירה נוספת עוזבת

עזיבה נוספת בצמרת שופרסל: סמנכ"לית הכספים טליה הובר מסיימת את תפקידה. המנכ"ל אורי וטרמן ממשיך בריענון מאסיבי של ההנהלה, כאשר על הפרק סמנכ"ל נוסף בהמשך
מערכת ice |  1
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
שופרסל משנה את פניה: לאחר עזיבות של צביקה פישהיימר סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה שסיים את תפקידו לאחר 16 שנה, וכמובן החלפתו המהירה של המנכ"ל עופר בלוך, סמנכ"לית הכספים טליה הובר מודיעה היום (ראשון) על סיום תפקידה בחברה.
החילופים בהנהלה, כמו גם מינויו של זיו קסלמן מונה למנהל אגף השיווק החדש של הרשת, מגיעים לאור הלחצים המופנים על המנכ"ל הנכנס, אורי וטרמן, לשינוי מיידי בענקית המזון שמגיעים בעקבות האתגר הקשה מול כניסתה של קארפור כמו גם היציאה מהמדד היוקרתי של הבורסה. מהלך שכבר התחיל היה העברת תקציב פרסום הענק למשרד פרסום חדש, וזאת לאחר שעשרות שנים שלטו בתקציב אדלר חומסקי.
לא מן הנמנע כי היו"ר החדש, שחזר לסגירת מעגל לאחר הדחתו כמנכ"ל, איציק אברכהן, סוגר חשבונות עם בכירים בהנהלה שהיו לצידו של היו"ר הקודם, יקי ודמני. על הכוונת גם בהמשך לרענון המאסיבי, ייתכן וכי גם סמנכ"ל הסחר ניר מטוסביץ' יוחלף ברועי פרייבך מנהל שופרסל עסקים. אך הדבר עדיין בגדר גישושים בלבד.
במכתב ששלח מנכ"ל שופרסל לעובדים, נכתב כי "אני מבקש לעדכנכם, כי סיכמתי עם טלי הובר, סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, על סיום תפקידה בחברה, וזאת לאחר כ-7 שנים בתפקידה. אני מודה לטלי על תרומתה הרבה להצלחת החברה בשנים האלו ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית.".
 
נזכיר כי רק הבוקר, איציק אברכהן יו״ר שופרסל נחקר במשרדי החקירות של רשות התחרות באור יהודה- חקירת המשך בפרשת תיאום המחירים.
בפרשה שכבר החלה להחקר לפני כמעט שנה וכללה זימונים של בכירים ברמי לוי, יוניליוור, ויקטורי ועוד, אין התמקדות רק בחשד לתיאום מחירים בין רשתות השיווק השונות על בסיס דיווחיהן לבורסה או הראיונות לתקשורת שבהם יצרו לכאורה אווירה של התייקרות מחירים.
 
הסיבה לכך לכאורה הייתה כדי לתאם את ההעלאה, הבכירים ברשתות ימשיכו להגיע לחקירה ברשות התחרות. ברשות ממשיכים לבדוק אם חברות המזון הציעו לרשתות הטבות בתמורה לתמיכתן בהעלאת מחירים בסניפים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטא
    ידוען 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי תתחילו לבדוק. הם לא עוזבים הם מתפטרים!!!! שיפסיקו לחרטט
    סגור