נדל"ן ותשתיות

אחרי הנפקת הענק: חברת הנדל"ן הישראלית זוכה לכבוד גדול בעולם

גזית ברזיל, חברה בת של ג'י סיטי, זכתה לכבוד ופתחה את המסחר בבורסה הראשית בברזיל הנמצאת בסאו פאולו. פתיחת המסחר מגיעה מספר ימים לאחר שהחברה ביצעה בהצלחה הנפקה של פעילותה בברזיל
מערכת ice | 
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל ג'י סיטי (צילום אריק סולטן, ג'י סיטי)
גזית ברזיל, חברה בת של ג'י סיטי בעלת המותג G, זכתה לכבוד ופתחה את המסחר בבורסה הראשית בברזיל הנמצאת בסאו פאולו. פתיחת המסחר מגיעה מספר ימים לאחר שהחברה ביצעה בהצלחה הנפקה של פעילותה בברזיל. גזית ברזיל הוקמה לפני כ-15 שנה, והיא החברה הישראלית הראשונה שמניותיה נסחרות בבורסה הראשית בברזיל. 
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל ג'י סיטי: "אני מודה להנהלה ולצוות של גזית ברזיל על ההישגים שלהם שהביאו אותנו עד הלום, ונרגשים לפתוח את שנת 2024 עם ההנפקה ופתיחת המסחר, זה בהחלט מעמד שמביא איתו גאווה גדולה לנו כחברה אך גם למדינת ישראל. כחברה גלובלית זכינו לאורך השנים במעמד הזה במספר פעמים בהם הנפקנו חברות במדינות שונות, ובכל פעם זה מרגש מחדש". 
כזכור, רק לאחרונה, ג'י סיטי הודיעה כי  השלימה את המכרז של הנפקת מרבית פעילותה בברזיל וקיבלה התחייבויות בהיקף של כ-301 מיליון ריאל ברזילאי, כ-226 מיליון שקל לרכישת יחידות ההשתתפות של Gazit Malls FII.
הקרן הברזילאית להשקעות בנדל"ן Gazit Malls FII נמצאת בבעלותה המלאה של החברה. יחידות ההשתתפות שיימכרו בהצעת המכר משקפות כ-19% מהון המניות של המנפיקה. יחידות ההשתתפות מונפקות במחיר המשקף הנחה של כ-16% ביחס למחירם בספרי החברה (ומהווה כ-9% הנחה על מחיר הנכסים), כמקובל בעסקאות במבנה דומה בשוק הברזילאי.
הקרן המנפיקה מחזיקה בחמישה מרכזים מסחריים בסאו פאולו (וכן קרקעות סמוכות בהיקף זניח) אשר רשומים נכון ליום 30 בספטמבר, 2023 בספרי החברה בשווי הוגן של כ-2.5 מיליארד ריאל ברזילאי (כ- 1.9 מיליארד שקל). לקרן חוב לטווח ארוך בסך של כ-700 מיליון ריאל, כ-550 מיליון שקל, כך ששווי הקרן נטו (NAV) הוא כ-1.8 מיליארד ריאל, כ-1.35 מיליארד שקל.
לאחר ההנפקה, ג'י סיטי תמשיך להחזיק ישירות במלוא הבעלות בנכסים נוספים בברזיל שאינם נמנים על נכסי הקרן, אשר רשומים בספרי החברה ליום 30 בספטמבר, 2023 בשווי הוגן של כ- 560 מיליון ריאל ברזילאי (כ-421 מיליון שקל).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה