נדל"ן ותשתיות

ביג בדרך לאירופה: מו"מ לרכישת קניון ב-95 מיליון אירו

ענקית מרכזי קניות דיווחה על מו"מ מתקדם לקניית קניון במונטנגרו בהיקף של מאות מיליוני שקלים באמצעות חברת הבת שלה .CEE-BIG B.V, שממשיכה בתנופת איתור הזדמנויות השקעה

כפיר אדר | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
ביג מרכזי קניות דיווחה הבוקר (ראשון) כי חברה בת שלה חברת .CEE-BIG B.V, המוחזקת בשיעור של כ-95% על ידי החברה, נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת 100% מהון המניות של חברת מטרה שהוקמה במונטנגרו אשר מחזיקה בקניון פעיל במונטנגרו ("הנכס").
הנכס מניב NOI של כ-7.6 מיליון יורו בשנה ושווי הנכס המוסכם הינו 95 מיליון אירו. השלמת העסקה כפופה לחתימת הסכם סופי ומחייב אשר צפוי לכלול מספר תנאים מתלים, וביניהם השלמת מימון בנקאי וקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים במונטנגרו.
ביג ממשיכה בתנופת הפיתוח ואיתור הזדמנויות השקעה להמשך פיתוח מואץ הן בביג והן בזרוע הפיתוח שח אפי נכסים (שדיוחה בסוף השבוע על הסכם הבנות בפרויקט בוורשה פולין בהיקף של כ – 80 מיליון יורו.
כזכור, רק לאחרונה בדוח הרבעון השני שלה ל-2021, דיווחה ביג על תוצאות שיא בכל הפרמטרים, כשהרווח הנקי כ-183 מיליון שקל. כמו כן, ה-NOI טיפס ברבעון בכ-131% לכ-241.6 מיליון שקל וה-FFO הריאלי ברבעון צמח בכ-175% לכ-145.2 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה