נדל"ן ותשתיות

שיתוף פעולה חדש ומפתיע בין בית ההשקעות לחברת הנדל"ן

IBI וחברת YG השקעות נדל"ן נכנסות לשוק השכירות המוסדית. השתיים רכשו מאפריקה ישראל 12 דירות לשותפות מוגבלת בעלות של 35 מיליון שקל. המטרה להעמידן לשכירות ארוכת טווח וליהנות בהמשך מהטבות המס
מערכת ice | 
שכירות (צילום freepik)
שוק השכירות המוסדית רותח ולא מעט חברות לוטשות אליו את עיניהן, כמו גם את אפיקי השקעותיהן. אפריקה ישראל למגורים השלימה לאחרונה עסקה במסגרתה מכרה 12 דירות לשותפות מוגבלת של בית ההשקעות IBI יחד עם חברת YG השקעות נדל"ן.
מטרת החבירה של שני הגופים היא להעמיד את אותן דירות לשכירות ארוכת טווח, וכך ליהנות מהטבות מס, זאת במסגרת חוק עידוד השקעות הון. עלות העסקה היא 35 מיליון שקלים.
 
חשוב לציין כי הדירות שנרכשו מאפריקה ישראל עדיין בשלב בנייה, מה גם שהמשקיעים בשותפות זו השקיעו כחצי מיליון שקל בלבד מבלי לרכוש דירה בשווי ממוצע של 2.9 מיליון שקל, וההון העצמי הדרוש לה הוא כ-1.4 מיליון שקל.
כאמור, המהלך המשותף פותח את השוק המבוקש לגורמים חדשים ונותן הזדמנות גם למשקיעים בסדרי גודל קטנים בהרבה ליהנות מהטבות מס של משקיעים מוסדיים. עוד יודגש כי המינימום הדרוש להכרה במסגרת חוק עידוד השקעות הון עומד על 6 דירות, וזו הסיבה שנקנו בהליך השותפות המוגבלת 6 דירות בכל פרויקט, בין השאר בראשון לציון ובנתניה.
מטעם IBI אחראית לעסקה חברת פילאר, זרוע ההשקעות בנדל"ן של הקבוצה, שעסקה עד כה בעיקר בהשקעות מעבר לים, בכלל זה בארה"ב ובגרמניה, ואילו YG בהנהלת לינדה בן שושן, עוסקת בעיקר ברכישה וניהול של דירות להשכרה עבור משקיעים. החברה מנהלת למעלה מ-500 דירות מושכרות, מתל אביב בלב אזורי הביקוש ועד קרית שמונה בצפון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה